Wednesday , May 22 2019
Home / Gossip Panas / Fanpage Mawar Fareeda sindir berfesyen ikut kemampuan, pengurusan Fanpage mohon maaf

Fanpage Mawar Fareeda sindir berfesyen ikut kemampuan, pengurusan Fanpage mohon maaf

Nampaknya, dinasti tudung Fareeda bakal menemui penghujungnya. Selepas kontroversi tudung tersebut di war-warkan tidak mengikut syariat Islam. Timbul pula cerita Fizo Omar berang penjualan tudung dikaitkan dengan isterinya Mawar oleh komen-komen berbauf negatif. Kini timbul isu baru apabila pengurusan Fanpage Mawar Fareeda telah menyindir komentar di fanpage mereka yang berbunyi

Jika ingin berfesyen, tengoklah kemampuan diri. FAREEDA ada juga menawarkan scarves dibawah RM100. Jika tak mampu menabung. dan jangan risau jika membazir sebab FAREEDA ada harga untuk preloved.

Kami tidak pasti makhluk mana yang menjawab dengan ayat begitu tetapi pastinya jawapan itu telah menyentapkan hampir seluruh kaum Hawa yang bertudung.

Namun begitu, kepantasan pengurusan fanpage Mawar Fareeda tampil dengan kenyataan permohon maaf di atas komen tersebut

Salam sejahtera,

Untuk makluman, Mawar FAREEDA Fanpage ini bukan dikendalikan oleh Puan Mawar sendiri tetapi dikendalikan oleh 5 orang admin. Diharapkan anda semua tidak membuat sebarang spekulasi negatif terhadap Puan Mawar berhubung dengan setiap komen di page ini.

Admin memohon maaf dan berharap semua pihak tidak menyalahkan Puan Mawar diatas segala komen dan status yang dikeluarkan disini. Sekali lagi admin memohon maaf diatas sebarang kekeliruan dan salah faham yang berlaku.

Terima kasih, Mawar FAREEDA Fanpage Luv U All !!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

2 comments

  1. buat tudung….pendek2 baik tak yah bertudung…

  2. yg komen atas aku ni busuk hati..hati sampah..orkid ni mesti pemalas orangnya..dah tau miskin takde usaha nak berjaya. yang dia tau nak hina orang je. hehehehe… taubatlah ye orkid… rugi dunia ni ada orang macam kamu…

counter statistics