Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Farah Breep Breep baca Al-Quran

Farah Breep Breep baca Al-Quran

farah-breep1

Sejuk hati penulis melihat Farah Breep Breep membaca Al-Quran apatah lagi bertudung seperti itu. Sangat comel mukanya, bukan? Inilah hakikatnya pada bulan mulia yang sudah sampai ke penghujungnya ini, Farah mengambil peluang ini untuk memperbetulkan lagi bacaan Al-Qurannya di Masjid Umar al-Khattab, Bukit Damansara bersama 3 lagi rakan artis. Lagi gambar menyusul…

farah-breep2

farah-breep3

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

7 comments

  1. farah….. comeynya dia… (eh aku 1st ke??) hehe

  2. Alhamdulillah… sejuk tgk artis2 kite cenggini

  3. tu kan..kump chot

  4. Wah,
    Yang tu sorang tu pemenang qariah kan tahun ni.
    lelaki tu kumpulan chot raja Lawak,
    sungguh bagus depa semua.
    Tahniah Farah

  5. Alhamdulillah…Syukurr…tapi baca quran pun kena ada amalannya…kena faham dan amal…kalau setakat baca tapi tak paham artinya…jadi lah macam burung kakak tua…tahu cakap tapi tak tahu apa yang dia cakap…rerenungkan…

  6. Farah ni memang comel..cantek pula tu..manis ja..adeh..suka tengok dia nie..

  7. ok la cam tu..tpi jgn depan camera je nak bace farah oi..

counter statistics