Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Farah Lee bergambar bersama Zizan Raja Lawak (2 gambar)

Farah Lee bergambar bersama Zizan Raja Lawak (2 gambar)

Jika sebelum ini Farah Lee bergambar bersama Ally Iskandar yaitu bakal tunangnya. Pada Hari Raya yang lepas, Farah Lee telah menghadiri ke majlis rumah terbuka Zizan Raja Lawak dan berkongsi gambar bersama Zizan Raja Lawak. Difahamkan juga, Zizan Raja Lawak merupakan abang angkat kepadanya. Atoyai, berangkat-angkat pulok doh. Jangan Ally melepas lagi udah ler.

Sumber dipetik: OHBULAN!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

10 comments

  1. tringat filim lu pikirlah sendiri nabil.. mule2 adek, lama2.. hehe

  2. macam sesuai je… cun

  3. mcm muka pelakon halimah jongang

  4. kita tgk dan lihat sudah apa kesudahan… hahhahaah

  5. pompuan mcm ni nak cari glemer jer…….

  6. hahahah…korang jgnla risau yer!.,.,ak kenal sgt farah lee ni..bukan milik ally iskandar..dan juga bukan bilik johan.,.,kerana hatinye sudah di miliki oleh sesorang mamat nie..,yg juga lg sepadan dgn farah lee ne.,.,kita tunggu dan lihat shj!

  7. waw bestnya zizan jadi abang angkat farah lee kalaula zizan jadi abang angkat saya juga

  8. abg zizan farah lee tu spe blh sye thu?abg zizan bju tu bju raya tahun ni ke?:*

counter statistics