Wednesday , September 18 2019
Home / Gossip Panas / Farish Aziz dikritik kerana ber”selfie” di atas kubur (2 Gambar)

Farish Aziz dikritik kerana ber”selfie” di atas kubur (2 Gambar)

Gara-gara gembar ber”selfie”, Farish Aziz kerap memuat naik gambarnya berselfie di mana-mana sahaja namun baru-baru ini dia telah dikritik hebat kerana terdapat satu gambar menunjukkan beliau sedang ber”selfie sambil terpijak kubur.

Gambar itu menjadi kritikan peminatnya di laman Insta antaranya menyebut “takyah nak gile monopod selfie sangatlah, semua tempat lak nak selfie”, “terpijak kerana takdetempat nak jalan ngan saje-saje terpijak untuk selfie kan lain maksudnya”, “awak terpijak kubur orang” dan “Kesian penghuni dalam kubur tersebut. Allahu”

Namun Farish sempat mencantas komen-komen negatif yang diberikan dengan berkata

Jarang-jarang saya layan komen ni. Tapi sekali sekala jawab apa salahnya kan? Terima kasih bebanyak di atas komen-komen anda. Cuma nak tanya satu ja. Apa beza amek gambar di #kubur #kuburan ngan #selfie di kubur? Cuba try click hashtag tu? Ada lebih 4 ribu gambar orang amek gambar pagi raya di kubur. Takde pula salah kan? Mungkin sebab selfie saya senyum kot kan? Kat kubur ni kena buat muka sediiiiih jer agaknya kan? #selfie ni saya amek di pagi raya, bersama family lepas ziarah kubur. Makcik-makcik, nenek, pakcik-pakcik saya pun tak tegur “eh kurang sopan kau ni ambil selfie di kuburan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

13 comments

  1. Nak kata bodo tak bodo gak cb apa sia kmk kau pijak kubur tu lahanat kurang sopan la lahanat kangkung

  2. Bodoh x boleh diajar …

  3. mufti pun dah cakap haram, lagi nak jadi bengap…

  4. Pakcik and makcik hang pun sama bodoh mcm hang bab tu tak tegur…
    Bukan terpijak eh.. tapi PIJAK KUBUR..
    Terpijak tu tak sengaja…. ni bleh selfie sambil senyum… puuuit!

  5. As salam….maaf klu nk menyelit skit nih,Farish keslhan dia pjak kubur(xthu la sengaja @ xsngaja)biasa la kta smua klu dh berselfie n hepi2 kekadang tu smpai x sdar apa yg kta buat..bnda ni sllu trjadi kan,btl x?
    kta sebagai saudara islamnya pula blh menegur tpi bkn dgn cra mengeluarkan kta2 ksat wlu mrh mcm mn skali pn..kan kta smua yg dpt dosa free,tegur secara baik insyaallah smuanya akn selesai…buat #FARISH AZIZ pla hrap dpt menerima teguran positif n mengaku silap kta…
    mengaku silap x brmkna kta ni lmah…itu menunjukkan keperibadiaan kta…d hri rya yg mulia ini jom la kta smua bermaafan sesama kta…
    hrap d maafkan jka sy ada trslh kta…
    slmt hri rya aidilfitri

  6. Tak rasa dia ni akan minta maaf…. tak caya tengok je ler…nanti malu kan…. haizzzz…

  7. Sebenar benar tujuan g kubur utk menginsafi diri.. bkn utk selfie. MashaAllah

  8. kalau dah mufti kata tak boleh tu…tapi diboleh gak dek sibodoh ni…maknanya dia mmmg bebal la

  9. Selfie ni dah jadi penyakit yer? Dah mula membarah, kita tak suka nak nak bergambar, kut kut aurat tak tutup kemas, tapi pasal kawan hantu selfie, sampai kat rumah pun nak selfie, dah terlepas aurat jadi tatapan umum yang abadi….

  10. I love malaysia

    Ek eleh nk selfie bagai lak…kalau muka kacak x pe gak… bla ar… kat kubur ada adab2 … ko selfie pe hal? Rase muka ko tu bagus sgt ke? Tapak slipar aku lagi cantik… ape la ko ni bro.. nk je aku bagi penampor… baik ko baca yassin la waktu ziarah tu… ko ni kan mmg …. laha***

  11. Tak Salah Nak Tegur , Tapi Perlulah Beradab ,, Kita Umat Islam Diajar Menegur Sesama Kita Dengan Adab . Janganlah Keluarkan Kta2 Kesat .. #Farish : Terimalah Teguran . Teguran Bukan Menjatuhkan , Tapi Teguran Membina

  12. TERLALU XCITED NAK BERSELFIE X KAN SAMPAI PIJAK KUBUR ORG…HORMAT LA CKIT…..BODOH SOMBONG…KLU ORG TEGUR PLS LA TGK APE SLH YG KO DAH BUAT..BUKANNYE KO TEGUR ORG TU BALIK…MELUAT AKU TGK ORG KURANG AJAR MCM KAU….

counter statistics