Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Fasha Sanda bersama keluarga, berbaju kahwin?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. huk aloh tah² mmg xde pun org yg nak meminang. saje wat publisiti murahan. ape daaa. blah la lu =p

  2. hahahaha…x abeh2 psl pasha ni..mls nk ambik port..dh tau die terok xyah la lyn..bkn xde org nak die..mesti ade sbb cun n rmi laki gle2kan die..juz die ni milih je nk kaye2 mcm umi aida..wkakaka

  3. wat eberlah asal bahagia….

  4. Kesian Fasha xpe sabar je lah ada jodoh tuh

  5. Tepok tangan ler pada orang yg x suka dgn Fasha nih. Kesian Fasha x pe ada jodoh tuh.

  6. ini yang org tua pesan2 kat kita..bila orang blom meminang jgn terlalu beria2 heboh kiri kanan..kan dah kena,tapi takperlah anggap jer takder jodoh ..sabar fasha jodoh tak kemana…

    • tol tu…soal jodoh ni kite just merancang, ade tu seme2 siap setel tnggu nk nikah je, tp klu xde jodoh, apa leh wak… so bersabarlah..

  7. comelnya fasha.. manis je.. geram!

  8. eeh,malunya…..

  9. anak beranak sembang kencang! ;p

  10. fasha ni kalau dalam gambar ni nampak elok tapi kalau dah berlakon… puuuu…sanggup buat apa ja…

  11. elok ke pakai tudung camtu??hahaha..mcm sial je aku tgok…!

counter statistics