Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Fasha Sanda dan Jejai bersama kereta barunya

Fasha Sanda dan Jejai bersama kereta barunya

Jejai didapati telah membeli sejenis kereta mewah baru berjenis Corvette Concept Z28 atau lebih dikenali sebagai Transformer Bumble Bee. Keseronokkan Fasha Sanda tidak terhingga sehinga mengupload gambar bersama kereta baru milik teman lelakinya di fan page. Walaupun keseronokkan Fasha kini pada tahap maksimum, namun kejelitaannya tetap tidak mampu menandingi Megan Fox. Hehe!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

18 comments

  1. sekati aaa asal bahagia… ehh upgrade kete je, nikah kawen mawen bilenye lai..jgn tnggu lama2 nanti lama2 beb…

  2. berapa harga ni? bayar cash ke uolls?

    • dome….die guna credit card ..hahhaaha…!

      • sebenarnya..jejal ni sapa ahh> sori lah tak tau..kadang2 mcm ahli sukan sy tqk…tapi xda pula masuk berita menang apa2..mls nk cari info..sapa2 bagitau lah sini..haha

  3. jejai ni aku tgk dh cm muka mat "seberang" jerk..uwaaakkkkkk!

  4. butang baju gambar kedua tu terbukak sendiri ke atau sengaja dibukak….

  5. butang baju fasah jejai bukak la..tengokla tangan jejai ke mana dah tu?tangan fasha tgh tutup apa??dua2 tgh basah tu..sedap sket dlm bumble bee..

  6. nak menunjuk la tu.. dulu masa x ngaku x pulak nak ambik gambar mcm tu..

  7. Ni bukan Corvette aku rasa. Ni Chevy Camaro…

  8. bodoh mamat jejai ni habiskan duit utk betina ni buat ape. betina tu nnt dapat kete tu lari cari laki lain pulak

  9. haha tu la..mula2 butang smp atas..mlm skit satu butang dah terbukak

  10. laaa… malam raya keempat baru nih kat lebuhraya duke keta nih la lalu sebelah aku..tak sangka aku tu keta jejai… sebelum tu aku ingat satria neo yg cucuk aku…sekali camaro bumblee bee tuuu…!! err.. en.jejai.. bole saya pinjam sehari tak..hehehe

  11. ala takat keja bumble bee 2 x heran la.. kalau boleh beli keta BUGATTI VEYRON 16.4 SUPER SPORT baru hebat.. nie keta bumble bee 2 x heran la kan.. lain la kan kalau LAMBORGHINI ker.. ALPHA ROMEO ke.. SSC ULTIMATE AERO ker.. dlm malaysia tak ada sorang pon guna BUGATTI VEYRON, ALPHA ROMEO,SSC ULTIMATE AERO.. cheh.. 2 pun nk tunjuk.. geli aku..

    aku guna mto HONDA WAVE 125S jer..

    lau tringin nk gna keta tntu la plih keta BUGATTI VEYRON,CCS ULTIMATE AERO.. CHAS BUGATTI = 6 MILLION USD.. CCS ULTIMATE AERO CASH 5.7 MILLION USD.. tapi cma dpt tgk dlm youtube jer..

  12. This is a Camaro bro, not Corvette.

    • ko jngan nk smbang bodoh kt sni.. jejai dlu pakai lamborghini la,, try check kt google .. n kt malaysia ada yg pakai bugatti veyron mokhsani mahathir yg pakai.. lgi sorang aq xtau.. xsilap aq ada dua individu yg pakai keta ni.. keta pagani zonda ni lg mahal ..!! yg ni pun mokhsani mahathir jgak yg pakai.. keta ni hnya sorang individu saja yg pakai di malaysia..

counter statistics