Wednesday , December 7 2016
Home / Dunia Artis / Fasha Sanda menangis

Fasha Sanda menangis

Video di’atas menunjukkan Fasha Sanda mampu menangis tanpa perlukan skrip. Katanya dia hanya membayangkan nasibnya apabila orang cuba menjatuhkannya untuk bergiat aktif dalam dunia lakonan ini. Tapi orang anti dengan dia sebab apa? Kena ingat tu, Fashalah punca pelakon kesayangan penulis bercerai dengan suaminya, tidak lain tidak bukan, Nora Danish. Bukan itu sahaja, macam-macam cerita pasal Fasha menyundal dan merampas ramai kekasih milik artis. Ingat Irma? Jadi salah siapa?

Psst, lelaki dua orang tu pun pandai menangis juga. Ala bukannya susah. Pasang lagu “Ayah dan Ibu” oleh Sudirman, confirm menangis. Hehe. Tengok video bawah ni, nangis tak? Kalau tak nangis pun, sebak pasti ada. Tipulah kalau takde, betul-betul setan ko ni kalau tak rasa apa-apa. Hahaha!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

7 comments

  1. dh name plakon ape nk kisah reti nangis ke idak..x eran pn..hahaha

  2. Btul3x… kena plak species air mata lebey….

  3. Bukan senang nak berlakon menangis kuarkan air mata

    • aku wase lagi susah berlakon sbg pelawak atau jadi comedian … sbb silap wak lawak jadi menghina lah, terdouble meaninglah, klu urban punye bkn seme org paham plak, lawak spastic lah etc…
      klu kuarkan airmata ni sama ada sedey atau heppi je, and semua org paham….

  4. kalau orang biasa leh menangis cenggitu memang hebat gile la

  5. ekeleh…pe la yg nk heran.
    sendat..sendat
    ;p

counter statistics