Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Fasha Sanda seksi dalam Harian Metro

Fasha Sanda seksi dalam Harian Metro

Kejap timbul kejap tenggelam si Fasha ni, memang payah kan nak bersihkan nama selepas dah buat taik dekat banyak tempat? Terutama sekali di hati peminat lah. Baru-baru ni dengar lagi si Fasha ni bergaduh lagi dengan Nora Danish dalam twitter. Hai, ape lah nak jadi artis kita ni. Dok sibuk bergaduh sesama sendiri, artis baru timbul bak cendawan tapi kualiti industri perfileman semakin teruk. Apa pun Genjoy gambar seksi Fasha Sanda dalam Harian Metro hari ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

11 comments

  1. g mampus la minah neyyh

  2. Kesian. Dikatakan peminat2 beliau semakin berkurangan~

  3. tak serik2 minah sengal ni…ni lah contoh artis yang tak educated…tak pernah nak ambil ikhtibar apa yang dah pernah berlaku…memang dia suka agaknya orang boo kat dia…

  4. camni lah bile berumah ditepi pantai, sentiada dilanda gelora

  5. dia perasan dia dah sama taraf dgn Maya agaknya!Mcm langit dgn bumi. Nak buat comeback lah konon.Org dah menyampah nak tengok muka dia.

  6. perangai mcm jamban!!

  7. Fasha Sanda ni tolonglah bertaubat.
    Memalukan keluarga.
    Merampas suami orang.

  8. jangan la marah2..setiap orang tu apa yang dinilai adalah diakhir hidupnya..orang yang jahat membunuh orang pun boleh berubah jadi baik tau

  9. klu semua nk tayang…apa la yang tinggal untuk suami kelak….tinggal yg 'skit' tuh jer org xnmpak……macam nih ker jd kegilaan Jejai….apapun trpulang ngn Fasha sndiri…sb skrg pun bapa dia yg tanggung dosa dia…nti dh bsuami bru laki dia tanggung…xtau ler klu dia xkisah tgok bapa @ suami dia di bakar/dseksa krn dosa2 dia d akhirat kelak….wallahualam…..

  10. I hate this bitch .

counter statistics