Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Fasha Sandha akan berkahwin dengan Jejai tahun ini?

Fasha Sandha akan berkahwin dengan Jejai tahun ini?

Sebelum kami mulakan apa-apa. Satu pesanan kami buat uols semua, jangan lupa undi Fasha Sandha bagi merebut Artis Paling Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian. Okey, mari kita sambung.

Sedar atau tidak, sejak akhir-akhir ini, pelbagai cerita menarik kita dengar mengenai Fasha Sandha, buka akaun palsu Jejai, tweet daripada orang tersayang, sambut tahun baru 2012 berpelukan dan yang terbaru kenyataan rasmi dari mulot Fasha bahawa dia bakal berkahwin tahun ini. Kelakarnye, tarikh belum ditentukan.

Petang tadi, melalui laman rasmi Murai, Fasha membuat pengakuan bahawa dia bakal bernikah tahun ini dan sedang menunggu masa yang sesuai untuk diberitahu umum. Tanpa mahu membuat sidang akhbar, dia ada cara tersendiri untuk memberitahu mengenai hari bahagianya. Bungee jumping di KLCC sambil menjerit “will you marry me?”, mungkin?

Sebagai nota, pada tahun 2009 Fasha Sandha pernah mengejutkan dunia seni apabila menunjukkan cincin sebagai tanda dia akan bertunang dengan seorang ahli perniagaan berkulit hitam manis.

Apa pun, mari kita doakan yang terbaik buatnya dan menanti saat bahagia ini.

Sumber dipetik: Murai

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

15 comments

  1. Erm, asyik citer nak kawin jer, tak kawin2 pun, bosannnn

    Fasha sanda, kalau nak beli tudung beli la kat sini:
    http://www.diskaun.my/1669-tudung-bawal-permata-a

  2. ala si fs nie kawin ke tidk ke sm gak…cuma dah halal jer dr segi hub tu…kalo dah kawin pun nanti gl clubbing n minum arak…sama gak lar…

  3. sersosial tak ingat huhuhu

    " Gadis Cantik Vs Ustaz Azhar Idrus(Isu Bonceng Motosikal) " http://kozumiro.com/gadis-cantik-vs-ustaz-azhar-i

  4. Harap tahun ni dia betul2 kawin laa

  5. Doakan yg terbaik…!!!!

  6. cepat2 la kahwin..berpacar smpai putus brkali2..harap jodoh kalian brpanjangan, amin.

  7. x taulah apa nak jadi dgn dia ni.pada aku kawin n x kawin sama je.hampeh.

  8. lantak ko la pasha oii..dr dlu nk kawen tp.. ? kahkah..

  9. semoga fasha sukses 2012 dan bertemu jodoh yg baik,semasa islam itulah doa yang sepatutnya,bila doakan org baik2 insyallah kita pun dapat ganjaran yang baik amin

  10. Fasha Enggang sama enggang pipit sama pipit. Belum dapat belum berhenti.

  11. kamaznunAbdullah

    eloklah kawin untuk elakan gosip2liar

  12. hampeh fsya sondot

  13. tak suka fasya……entah kenapa memng tak suka. mungkin erangai dia kot tak ada perasaan sanggup ambil suami orang untuk kemewahan. memang dasar perempuan tak baik.

counter statistics