Sunday , December 4 2016
Home / Pelik / Fesyen pelik orang Jepun

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

34 comments

  1. ngerinye nak tgk…

    fesyen pe 2….

    bg idea sikit….!!!

  2. bengong betul!
    xde rupa manusia dah

  3. tak hargai nikmat tuhan !

    hate dis to much !!

  4. dah macam babi aku tenguk….

  5. skit ari leh tgk bdk2 kita lak wat mcm nie…heehehe

  6. Tanda-tanda kiamat makin hampir, sama-sama kite bertaubat…

  7. elok2 jd manusia nk jd alien….pelik2…..

  8. eii..uwek..ak nk termuntah la tgk muke fesyen2 sengal jepun ni..uwekkk da termuntah pun…

  9. Satu perkataan je yang sesuai .GILA …

  10. gila betul org org jepun ni,ni bukan fesyen ,ni dah macam jin dah hahahahahaha……klu tuhan tarik kecantikan rupa paras korang dan gantikan dengan rupa jin padan muka.

  11. dh mcm setan laa….

  12. Terbaik siooot..ni bru fesyen..I lioke that. Bape kos nk wat ni??

  13. haha.. mata awek sebelah kanan gambar 1st tu terbaik. ade jual contact lens cenggitu ke?

  14. mcm2 la..lgsng x cntik..plik ad la..

  15. dari ada rupa manusia terus dah tak de dah . manusia..manusiaa

  16. BODOH! BODOH! BODOH! Mudahan kau dapat hidayat…

  17. menggelikan ketiak!!

  18. Dia nak tsunami sekali lagi kot

  19. btul..aku ase tak lm agy boleh tgk lah budk2 kite plak yg buat cmni..tak lama punye..

  20. ramai betul nak jadi setan.. diorang tak tau ker setan last2 kat dalam neraka dan neraka tu langsung tak best & perit kena bakar api.. bangang!

  21. Ngape la nak gi bengkakkan dahi tu. Dah elok benor rupa gi ubah lagi. Aiya.. Macam macam pesen sekarang ni.

  22. nak jd adek bradek setan ke ape ni..hehe

  23. flowerhorn club kot….

  24. xdo do den nak buak mcm ni, dah ngupo binatang dah den tgk

  25. mak ai…!!!!!!!!!!!!

  26. ni bukan pelik..ni bangangggg…

  27. speachless…

  28. konon2 depa la paling moden….pdhl depa yg paling bodoh

  29. mcm ni la kalau zaman dah terlampau modern……sehingga kn x mengunakan akal fikiran untuk berfikir….

  30. dh rupa mcm alien…..

  31. macam sial rupa dia.. dh mcm hyrochephalus aku tgok.

counter statistics