Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Flashback: Datuk AC Mizal bertuala seperti perempuan

Flashback: Datuk AC Mizal bertuala seperti perempuan

Gambar yang kami bulatkan itu-lah Datuk AC Mizal, gambar ni diambil sekitar tahun 1993 dan ketika itu AC Mizal masih lagi bersama kumpulan 4U2C. Kelakar, Datuk AC Mizal bertuala ala-ala gadis seksi.

ps: Tujuan kami post gambar-gambar lama bukan-lah untuk mengaibkan mana-mana pihak. Tanpa gambar lama seperti ini, takde nostalgia buat kita semua!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

4 comments

  1. hehhe aku ade simpan gambo ni, majalah lama2. sbb zaman skolah lu mmg minta giler ngan Ac 4U2C ni ngan KRU..bese aaa bdk2..

  2. aku memang minat lagu2 era 90'an daripada lagu skg2 ni ngarot2 nak mampus je 2012 punya lagu aku memang respect artis 1990'an daripada aku respect artis skg ni mcm entah apa2 tah!!!!!!!

counter statistics