Sunday , April 20 2014
Home / Dunia Artis / Flashback: Gambar Pak Nil pakai boxer!

Flashback: Gambar Pak Nil pakai boxer!

Auwww! Gambar-gambar dulu memang tak censored la kan. Ni gambar Pak Nil @ Aznil Haji Nawawi yang diambil sekitar tahun 1995 dengan hanya memakai boxer di Hotel Selesa, Senai, Johor! Woot!

Lagi gambar Pak Nil pakai boxer di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

15 comments

  1. wak lu!!!benda mcm ni pun nak publish jugak ker?apsal tak letak jer gambar ngko pakai boxer.makin teruk la mediamalaya ni.ingat media lain jer teruk…..hadusss…..apa nak jadi la……

  2. xyah la nk poyo la hafiz mlg..tgk je org publish..ape ko nk bising2.. hu3

  3. toi2..

  4. lawak2..pak nil ni artis..ape yg die wat sumernyer jdik perhatian public..

  5. dah aku mmg poyo.lu pahal?mak bedah pon sama cam sial jer mulut!!hahaha!!

    Poyo Ganaz…..Aku pon cam ngko jgk gemar mengkomen secara ganas dan tulus.Peduli hapa ngan org.wakakakaaa!!!

    Sinisana singgahsana….aku nk poyo so what?wakakakkaa!!!

  6. Kalo TAK POYO TAK MERIAH!!!

  7. Makcik aku tak poyo daaaaaaa…..makcik kpd makcik baru poyo….hahaahaahah

  8. kelakar nye pak nil cam budak bodoh ye….

counter statistics