Friday , April 25 2014
Home / Dunia Artis / Flashback: Gambar seksi Suhaina

Flashback: Gambar seksi Suhaina

nasir-suhaina1

Pada tahun 1989, Suhaina merupakan isteri kepada pemuzik terkenal Nasir Daud (— pemain gitar bass kumpulan Search). Seronok apabila melihat majalah-majalah lama ni. Gambar ini diambil dari majalah Pesta (— Sekarang sudah tiada). Suhaina ini kalau anda perasan, biasa melakonkan watak-watak ibu dalam drama-drama sekarang. Lagi gambar-gambar voquenya semasa muda selepas ini.

Klik pada gambar untuk gambar yang lebih besar

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

13 comments

  1. suhaina ni pelakon 1st klass… 1st time blakon lam Bukit Kepong, menang award bintang harapan… la ni aktif lai. tu pun dia dah cam retire tp tetiba kuar lam filem Merah…m.nasir punye…

    • ewiezz ko minat artis & hiburan dari dulu ek? kuat tol ingatan ko..

      • X jugak.. nk kate minat sesgt tu xde aaa tp suke ikut perkembangan but my study xde aa smpi terkantoi, dpt gak degree hehehe. Daya ingatan kuat kot hehehe… Yg pasti aku ni kipas susah mati si Awie WIngs… smpi la ni aku ade scrap book psl awie, ekceli menda tu jadi kenangan plak ngan kekwn aku masa skolah ngan blaja, sbb byk gak gambr2 ngan artikel2 tu kekwn aku bg..

  2. ta baik bukak cerita lama dah tu letak gambar seksi-2 ni bulan puasa lak tu sia-sia jer.. saham dosa ni orang yg baca tengok kat sini pun turut berdosa kalau orang tu dah mati dosa orang yg mati tu berjalan buang la gambar lame ni

  3. Napa tiba2 cite pasal Suhaina ni.. Mungkin dah berumur dia dah berubah kot…

  4. boleh x tlg crkan gambar lama paknil sekeluarga…sy nk tgk bekas isteri dan ank2 paknil.

  5. bukan dia ni bini yazid drumer kumpulan search ke?

counter statistics