Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Flashback: Sharifah Aini dan bekas suami

Flashback: Sharifah Aini dan bekas suami

Puas kami cari gambar Datuk Sharifah Aini dengan bekas suami-nya di internet, tapi tak jumpe-jumpe. Maklum-lah kami lahir sekitar 80-an mana nak jumpe bende-bende macam ni. Terima kasih pada majalah lama, kami jumpa jugak!

Bekas suaminya dikenali sebagai Datuk Ali Bakar. Kami tidak pasti apa status bekas suaminya sekarang. Gambar ini sekitar tahun 1986 dan difahamkan mereka sudah bercerai pada tahun tersebut.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

8 comments

  1. eh Aliff masa kecik? Comeinyaa….

  2. eh mcm kenal jek laki dia???org dlm industri gak kan???

  3. eh.. diorg dh lama bercerai.. datuk ali bakar ni mmg org kuat industri tanahair.. datuk ali bakar ni kacukan melayu pakistan.. ayahnya dulu berkahwin dengan wanita pakistan iaitu mak datuk ali bakar ni la tp xlama jodoh diorg.. pastu kawen dengan org melayu jugak.. Hajjah Embun namanya.. Org kuat DPMM selangor..

  4. Laki bini rambut keringting, anak rambut lurus… confius2

    • bodolah ko ne masri…tukan kuasa tuhan…bis mak ayah ko putih,nape ko lak itam??? hahaa..lu pikirlah sendiri

  5. Syabas Kak Pah….Alif sekarang tersangatla hensem……

counter statistics