Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Flashback: Zizie Ezette ketika berusia 16 tahun

Flashback: Zizie Ezette ketika berusia 16 tahun

Gambar diambil ni ketika Zizie Ezette berusia 16 tahun. Mase ni die baru-baru nak jadi artis, ketika itu dia telah berlakon di dalam filem Kekasih Awal dan Akhir arahan M Aziz Osman.

Lagi gambar Zizie Ezette ketika berusia 16 tahun di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

3 comments

  1. sama je mcm skang.. tp dia lebih nampak matang dr usianya ms tu.. x mcm budak 16tahun. kalau aku 16 tahun.. org igt budak2 skolah rendah lagi sebab aku kan kementot… smpai la skang kementot.. tak tinggi2

  2. Diana Danielle pun umur 16 dah mcm 20an.. tp maintain smpi skarang rupe dia.. sama aa ngan artis korea, umur belasan cam 20an, umur 30an mcm 30an, umur 40an mcm 30an gak…

counter statistics