Wednesday , October 22 2014
Home / Dunia Artis / Fouziah Gous kini milik Datuk Seri berstatus duda

Fouziah Gous kini milik Datuk Seri berstatus duda

Pada pagi ini, pelakon seksi lagi jelita, Fouziah Gous telah mengesahkan bahawa dia memang intim dengan seorang ahli korporat berstatus duda yang bergelar Datuk Seri.

Jelas Fouziah lagi, masih terlalu awal untuknya ulas panjang mengenai hubungan mereka berdua cuma dia memberitahu perkenalan singkat beberapa bulan lalu dan dilamar Datuk Seri tersebut yang kebetulan rakan niaga abangnye.

Squad gosip di forum gemilang Cari, telah membongkar bahawa VIP yang dimaksudkan itu ialah bekas CEO Media Prima yang kini berkhidmat untuk siaran televisyen milik kerajaan apabila Fouziah mula terima tawaran lakonan di TV1 yang kebetulan kini diterajui Datuk Seri tersebut. Bye bye Iqram Dinzly.

Sumber dipetik: mStar Online
Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

27 comments

  1. semoga kejinjing pelamin

  2. BODOHLAH KLU PILIH IQRAM,DIA APE ADE?TUA PON TUA LAH JNJ KAYA.SURE IQRAM FRUST GILA BABI..XPELAH IQRAM GAY RAMAI KAT LUAR PILIH JE LA MANE YG U SUKA..XPON U COUPLE LAH BLIK NGN ANDING..

  3. Hmm… Datuk Farid Ridzuan Media Prima rupanya. Ntahlah Jah oi!

  4. apa2 jer lar…bercinta berkawin…tgk mcm nk kawin gan org kaya gak lps tu cerai gak…sian lar kita semua dok bc n komen

  5. Datuk Seri Farid Redzuan!!!

    • Orang tua2 selalu berpesan..Buang yg Keruh, Ambik lah yg Jernih..kan Dato Sri Farid?? Akhirnye, usaha anda selama ni terhasil jua….tak rugi ikut pesan orang2 tua kite!

  6. kalu datuk seri farid ridzuan ok la hemsem gak…tahniah…

  7. baik tak payah pixel kan kalau besar kuman macam tu

    apalah media malaya ni bahlol

  8. aikk..duda ke si parid tu?? haha lantak ko la puziah oii.. bkn lawo pn.. wakakak

  9. Eh..datuk seri ni bkn nye ada bini ke?

  10. parid ridzuan ni bukan dah cerai ngan bini dia ke ? n kawin ngan YAM Tengku Amalin Aisyah Putri …

  11. dah lama jaga kan kan

  12. Bukan ke Dato Parid ni dah kahwin dgn Nanu?..coz sblm cerai dgn bini pertama dia, dia senyap2 kahwin dgn Nanu Baharuddin. Dpt tau dari kwn aku, dulu Nanu ni berjiran dgn dia after married dgn dato' dia pindah coz jiran2 dah tau. Takkan Fouziah ni jadi bini no .2 kot??? …Ikut suka dialah.

  13. iqram gay. harap maklum. muahahaha. xpercaya tgk mase AF zaman anding. dia xfam0us ag time tuh. lalalala..

  14. aku bkan pencantas..

    dulu aku minat sangat kat fouziah haus ni…..comel & nmpak shopan sesangat. tp stlah dia ngan braninya mencantas hak org…trus ilang minat aku…xpelah mungkin dah ttulis yg jodoh dia ngan datuk ni…
    p/s : nanu memang dah bkahwin. tp yg pasti bkan ngan datuk parid tp kerabat pahang….

  15. kan mmg dah lama dorang ni couple…dulu cover line

  16. wah..dato seri ko da ke TV gomen? arap2 tv gomen pasni tidak membosankan

  17. Dulu pernah digosipkan tapi masing-masing cover baik punya. Lantak ko lah. Kalau dia rasa jodohnya dengan VIP tu, jangan tunggu lama nanti banyak cerita tak elok keluar nanti. Faham-faham je lah… Dunia artis ni macam-macam boleh berlaku

  18. ala datuk farid nape tutup cam ner kami tak kenal ala kalu jodoh mereka biarlah

  19. Tak apelah fg kawin lah dgn tok seri FR tu ia kaye. Tapi bersedialah org byk duit pantang nampak perempuan cantik . Bila dah habis madu sepah dibuang.ko mesti pandai kumpul harta pandai rengek 2ketika diatas katil. Sentiasa pegang buku cheque.kdg2 kwn artis ko pun akan sentiasa coba ngorat laki ko. Tengok CT dulu sanggup ambik khalid dari kak yah.sian sian. Tapi gitu lah adat didunia ni ngejar duit.got money got love.

  20. baik tak yah censored… adoi.. ahahhaha

  21. hentam ajelaaa labu….yang sioknya dapat yang..pucuk muda begetah lagi tu….dia da dapat, kau BOLEHHH……yang pentingnya ada arta berguni2..idup x boring..appy selalu…lima nam taun nanti madu abis…faham2 aje la……kalau dua2 x ada iman asik
    nak kejar dunia…lingggkuppppp……

counter statistics