Friday , April 25 2014
Home / Dunia Artis / (Gambar) Abby Abadi Sebelum Bergelar Penyanyi

(Gambar) Abby Abadi Sebelum Bergelar Penyanyi

abby-abadi-sebelum-elite

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

8 comments

  1. ni waktu berdarah anak dara gitu..
    kalau lah dia tahu keadaan dia sekarang waktu ketika dahulu
    aku rasa abby abady punyai semangat yang macam gerak khas tu
    kental dan padat…

  2. Harap macam tu la..Tapi tengok Abby pun 2 x 5 je sekarang.Belum habis edah asyik berkepit je dengan Zul.Memang la tak ada apa – apa katanya, tapi kalau dah selalu sangat orang jumpa 'berdua – dua' je apa kes??? Mungkin betul juga la, apabila seseorang yang kahwin di usia muda, apabila ' masa – masa ' seronok yang sepatutnya dinikmati diikat dengan tanggungjawab, apabila berpisahakan lebih teruk..wallahualam…Harap abby pandai – pandai la jaga diri.Sekarang ni bukan sesuatu yang 'pelik' LELAKI MUDA TERPIKAT DENGAN WANITA BERUSIA'…..

  3. P/S : BERPISAH AKAN … PEMBETULAN

  4. sy sokong abby time dia 1st dgn elite lg…
    tabahkan hati….cekalkan diri…
    ingatlah,ALLAH SWT sntiasa bsama mu….

  5. ingatlah ALLAH di masa senang mu
    nescaya ALLAH akan mengingatimu diwaktu susahmu….

  6. Tengok Melodi Ahad lepas? Abby Abadi pergi 'bercuti' ke China dengan Zul. Fuh! Sapa yang lagi gatal? Kena tangkap khalwat ke kantoi bercuti di luar negara?

    Short-Talk: Abby & Zul

  7. dua2 sama je aku tgk…yg bekas laki mcm 2, yg bekas bini mcm ni. kalau masing2 betul…xkan la sampai bercerai berai…bila dh bercerai salahkan org tu salahkan org ni..padahal sendiri x btull..

  8. Dia manusia juga….

counter statistics