Friday , July 25 2014
Home / Gossip Panas / Gambar Abby Lagik!

Gambar Abby Lagik!

43

117

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

18 comments

  1. Ptuihhhh Kat muka zul ariffin, u f**king gold digger!!! pi mampos la kau zul, tgk muka dah tau playboy..nak jadikan abby batu loncatan..blakon pun mcm kayu…PTUIHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

  2. Abby si mak jans gersang.

  3. abby tertekan.. kesian abby… semoga dia ingat anak-anak.. dan jaga nama baik family..

  4. muka yg xbleh di percayai……npala abby nak rapat sgt ngn dia???
    pelik gak…xde org lain ker??? mamat 2 dahla xhensem,muka miang !!!!!tah apa2!!!!!!!!!!!!

  5. abby bodoh kalau dia pilih si zul playboy ni. norman dah hensem jd cr la yg lg hensem. ini tak. nak yg berhingus lg jgk.

  6. oiii apa ckp org bodo nie..guna pekataan elok2 sikit…

  7. dua-dua aku benci….mcm haram..
    belakon bkn bgs sgt pon….abby sedar la awak tu dah tua…nak merasa yang muda, dia nak pergunakan ko je….aku rase si zul ni dah bomohkan abby kot…huhu…Ingat pada anak2 abby…ingat pada tuhan….

  8. AKU TGK ABBY NI DH MAKIN GEDIK PLAK..DH JD JANDA MAKIN GATEI PLAK..BERKEPIT LAKI TU JER..CEH..KO NI PN..TGK LA DLM GALAKSI TERLENTOK2..PLZ LA..IGT ORG SUKE N SOKONG DIE KE? DIE PN SM JE DGN NORMAN BEH CITE!!

  9. abby..sedar2 la diri tu…dulu kau kutuk norman itu ini last2 ko pon sama.benda ni wat org dah tak kesian kan kau yg konon2 teraniaya…org perempuan yg baik utk lelaki yg baik dan begitula sebaliknya…

  10. patutlah nak cerai sangat dengan bekas lakinya… rupanya dia dah dapat balak yang lebih besar…

  11. ya allah sudah le mengumpat….kalau kita tidak mengenali org itu tidak perlu nk kata itu ini…byk dosa lain nk tanggung….jgn b'tindak bila hanya melihat satu laporan…tak adil namanya tu

  12. teman tapi mesra ??? huhuuhuhu…..buatlah yang terbaik !!

  13. kak,kita mesti sabar walaupun orang kata kat kita……

  14. hanye diri sendiri jer tahu masalah sendiri….

counter statistics