Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Abby & Zul semakin mesra

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

20 comments

  1. amboi…amboi..amboi…bukan main lagi posing maut yeh……
    tpi sama padan, sama cantik….

  2. mmg mereka sepadan…sama2 bujang….

  3. bile norman dengan memey bising… sekarang sendiri udah tunjuk gatai… sian norman…

  4. hilang satu ganti seribu shukur sebab lebih handsem dari norman hakim syabas abby

  5. cute couple..cun ler…lagi hensyem dari si badak norman n badak memey tu…hesheheshes!!!!

  6. memang padan la korang..abby so sweet!!

  7. abis edah pun sambut ker??jgn asyik menggatal jer..anak2jgn sampai terbiar nanti dtg gosip lain pulak..

  8. Buat la apa yang patut….malas nak komen banyak:-/

  9. ape salahnyekan…….dulu mmg bisingla bila laki kite wat hal mestila kite marah itu hak sebagai isteri….skrg dh solo sape2 kite nak kwn lak itu hak kite….tak ada kiatan dulu marah ke atau ape…..skrg single ape saje nk buat hak kebebasan individu….asalkan tahu anak2 tak terabai sudahla…kalo sampai anak terabai giler namenya tu…….

  10. oklah tue….janji tak kena tangkap khalwat….

  11. sapa yang sokong norman tu mmg la sama perangai dgn norman…

  12. cantik n kacak.. xkisah la janji 22 single.. xrampas hak org lain.. xganggu rumah tangga org.. tp yg kureng ckit c zul tue alahai muda sngat la.. tp npak mature..
    semoga berbahagia..
    sian c norman n c memey.. tu lah wat pasal kn nti bzy naik turun mahkamah.. sndiri cari pasal tanggung laaa…

  13. cayook r abby…
    mmg bgus pun abby wt cm 2…
    xpyah nk hiraukn si jantan xguna 2…
    ok r 2 sme2 cntik…sesuai…
    cmoga bhgia…..hehe…

  14. couple y sweet… pdn mke norman 2 prasan ensem lbih… kte sokong abby… anyway smoge bhgia kak abby… go2 chayok!

  15. sebenarnya org yg putus cinta, tak kiralah putus tunang ke, bercerai ke, dll dlm maknanya putus cinta, ubatnya pun cinta juga. Kalau tidak, tentulah gila bila memikirkan sorang2 hal kita dikhianati oleh cinta. Kes abby and Zul ni, rasanya inilah cara abby nak mengurangkan tekanan kes penceraiannya, sekurang2nya ada teman utk meluahkan perasaan. Cuma jagalah batas perhubungan tu, lebih2 lagi anak2 jgan disiakan. Rasanya dah lama abby ni menderita, biarlah dia merasa sedikit kebahagiaan. Saya doakan semuga hubungan zul and abby sampai matlamatnya. sentiasa sokong abby.

  16. Comel la gmbr ni… Biarlah dowg nk kawan pun,.. Xde sesape yg tera niaya kan? Lg satu, apa yg tulis zul ariffin tu murahan? Senang ke nk dpt ? Try tengok,… Sape dpt try dgn mudah baru bole cakap murah!!!! Yg bercakap tu mahal sgt ke? Agak agak la kot,… Dia xkan kawan la dgn owg teraniaya kalau dia x ikhlas,… Ada dia kurang2 ilang jgk tekanan abby.., pakai otak la wei pada yg pandai sgt bcakap tu… Otak jgn letak kt lutut!!!! Dorg blakon cari duit, bukan nk jual citer bodoh!!! Sape yg kua kan citer2 tu? L pikirlahhhh sendiri!!!!!

  17. kacak gk mamat ni 0_0
    hohoho

    ~whatever~

  18. ambil BERKAT….
    BETUL BETUL BETUL bak pepatah UPIN & IPIN

  19. mmm…. ni amik dari FB Abby nih… ada mintak permission ker ek?? 😉

  20. elok lerr tu….

counter statistics