Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Adi Sixth Sense bersama kekasihnya

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-dira-helmi-mesra-mediamalaya

Dira Abu Zahar dan bekas suami mesra di sambutan hari jadi anak (6 Gambar)

Walaupun status Dira Abu Zahar dan bekas suami, Helmi  Yusof sudah tidak bersama namun hubungan ...

19 comments

  1. Macam ni nak buat bini..org sekarang kebanyakannya menilai rupa..

  2. asal hot je jadikkk…!!! then dah kawen 2,3 tahun mula la hot je manjang tgk perangai bini tuh! hahahaha.. baru la itu tak kena, ini tak kena

  3. mcm pelacur..!!!

  4. mulut mcm bontot monyet

  5. Kaki mak we dia , ade tatoo !

  6. mulut macam buntut babi….

  7. Jahil….tiada asas agama islam…mendedahkan aurat…apalah mak bapak dia orang ajar hah….mati apa nak jawab…fikir fikirkan lah…dunia hanyalah sementara sahaja…hanya ujian sahaja…

  8. Gaye pompuan murahan mcmni la..wakaakakkaaa..

  9. biar la,dia yg pkai bkn korg,lntak la sapo dia nk uat bini..

  10. diakan la kebaikan dan smoga dia insaf…main sebat je dua tiga tahun 'hot' ngn prangai bini…koknal ke dia tu???

    ko ckp cmtu..islam pun x ajr kita kutuk2 cmtu…

    btw..kepada y di gambar.. pakai tudung lagi cute..orait??

  11. seksi eh gf die..huhu…

    moga2 b'ubah ler…

  12. skali bukak glasses juling daaa..ahaa

  13. lorh..mcm ni nk wat bini..haha..no wonder la rumah tangge artis skang senang hancur..sume belumbe2 nak lawan bini spe paling hot..paling cun..watehel la mereka ni..

    madefakaahhh

  14. kt kaki die bkn tatoo lar, inai, sbb 2nd pix dh hilg..apela korg ni..(be optimistic)

    tp xmustahil yg bwh pix b4 die kenekan 'tatoo' (be pesimistic 😛 )

  15. seksi tu.. putih pulak tu..

  16. semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin

  17. bertaubat r… tahu r same cntk same pdn.. tp, akhirat kn di tanggung sendiri…

counter statistics