Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Adik Fasha Sanda

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

neelofa-suri-hati-mr-mediamalaya

Scene Suri Hati Mr Pilot, Neelofa atas katil terselak tudung nampak … (2 Gambar)

Kecoh dalam forum gosip tersohor Malaysia apabila terdapat scene di dalam drama popular Suri Hati ...

12 comments

  1. klu aku ckp bdk ni tak cantik langsung korang jgn marah tauu
    tp die mmg tak cantikk langsung 😛
    fasha lg lawa

  2. mmg x cantik pun tp badan mengiurkan

  3. serius….
    memang tak lawa

  4. mmang xcntik argh…..

  5. YB.NIZAR JAMALUDDIN

    mACAM BANGLA JERRRR….

  6. Enter text right her
    eeeeeeeeee! BUROK tue!!!! harap seksi je… bla aaaao.0

  7. Enter text right here
    Poyoss giler muka dia!!!! …cam org zaman batuu jeeekkk..
    tak senonoh tul pompuan zaman sekarang
    AKHIR ZAMAN,,,,dunia pun dah tak sanggup nak terima org cam nei
    harap berubah 1 hari nanti…AMIN

  8. tak santek tak santek tak santek
    mcm jerangkung je…huhuhu
    jari aku jahat la

  9. Enter text right here!
    Tau xpa Cm Hantu je muka dia.hahahahaha

counter statistics