Saturday , December 10 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Akma AF Nampak Seluar Dalam Pula

(Gambar) Akma AF Nampak Seluar Dalam Pula

akma-af-spender

Nampaknya kali ini artis dari Akademi Fantasia bernama Akma pula terjerat di’hadapan lensa kamera kerana mengenakan pakaian berwarna hitam ketika bergambar. Warna hitam sangat alah dengan flash kamera. Wahai artis-artis wanita yang lain, sila’lah berbaju hitam ketika bergambar supaya senang penulis artikel mengenai anda.

Bagi yang belum melihat lurah Akma sila klik sini.

akma-af-spender1

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

21 comments

  1. hahaha..ada gmbr katun ker?? ehh,aku first?

  2. huhu..dah lah..getah berlipat suar dlm..hehehe…tergambar peersonaliti cmner…

  3. perghh, memang transparent! we want more!

  4. TERLONDEH KOT SPENDER MINAH NI…. MASAM????????

  5. kain jrang..mmg ar nmpk..aduss…

  6. hua…hua…hua…cian dye…

  7. spender low rider siot! syok kalo dapat gambar penuh nih

  8. nsb aik pakai spender klu x nmpk bulu halus.hahaitupon klu smpt cukur klu x nmpk hutan rimba

  9. Klu x kai spender jd haru la dn buat malu je

  10. Nk posing ke apa ke jgn lupa pkai suar dlm.. Klu x pkai suar dlm wat malu kaum pmpuan

  11. Tak pkai spender buat malu je ^_^

  12. Nsb baek pkai 🙂

  13. Nseb bek kai panties lau x bersrbut nmpk bulu

  14. Akma klu nak posing punnn tngk at crmin k ke x maen suke2 jer x pyh le nk tnjuk spender ko tu

  15. Owng laen pn kai gak spender x der nk wat roadshow x sngja taw nk cari publisiti murahan agak2 ler akma woiiii

  16. Klu dah mcm tue baek ko kai je gstring taw thong tnjuk biar sume tngok

counter statistics