Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Aleeza Kasim tidak memakai bra

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

17 comments

  1. izyan tu sapo? nenek mu ke?

  2. bodoh pisang benor web nie..

  3. pisang sedap di'makan..

  4. patut benor rupe hang mcm monyett.. hahaha…

  5. ntah² mat rempit ni la izyan tu….. hahaha…

  6. Ada yang pakai bra kadang tit terpacak gak. Dia pakai padding tu.

    siapa izyan, lanun kampung mana? aku nak taw gak

  7. izyan tue nenek kpdo web nie. xpun jugo, ex-gpren mediamalayam nie..

  8. hehehehe dia kutuk jer….jangan kena saman udah.

  9. lu spa amy o. ni mat rempit mah.. saman2 no main lah, jumpa kt sepang.. pesol mediamalayam ni senyop jo. dah mampus ko..

  10. sebab aku bukan budak hingusan mcm ko la izyan.. zaman berperang komen ni dah tak musim =D

    ps: ko tak berani auto aprrove komen di blog ko ye~ he he…

  11. ada bra lh tu

  12. semuanya mangkuk. pasal orang lain nak bertekak. tak ilmiah langsung. puting orang lain dok jadi hiburan. dok canang buruk orang jer. apa kata kita sama2 cermin diri.. ingat ye, dalam islam x ajar lagu nie.. so… lu fikir sendiri

  13. btol 2….staky coli pun jd bhn perbualn.. dosa oo! mgaibkn org

  14. memang takde kerja admin mediamalaya ni

  15. publisiti murahan? puting pon nak dipertikaikan.. amenda la…

    psst: watermark taknak besar plak.. ko ke yg gi tangkap puting dia? sampai watermark gitu skali.. isk isk isk..

    – khai

  16. biase la.. watermark kena besar² baru orang tak boleh ambil =D

    ps: rilex khai, jgn sound sini lebih².. entry blog ko tu pun 2×5

counter statistics