Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Gambar anak kembar Sharifah Aleeya

Gambar anak kembar Sharifah Aleeya

013575367

Akhirnya yang ditunggu telah tiba, selepas bersalin pada 26 Jun 2009 yang lepas, Aleeya belum bersedia untuk menunjukkan gambar kembarnya kepada umum. Kini, buat kali pertama, gambar puteri-puteri kembar Aleeya dan juga Ashraf menjadi tatapan umum. Kedua-dua puteri ini diberi nama Aza Ameena Muhd Ashraf dan Asha Ameena Muhd Ashraf.

013575377

013575350

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

12 comments

  1. sepak xberapa nk bet

    hehe..so cute…one happy family..semoga bahagia sampai bila2…xsangka leya yg mcm childish ni sbnrnyer..bersedia utk pikul tggjwb besar ni ya…neway tahniah..

  2. Wah,

    Seronok raya dengan 2 anak sekali gus.
    Tahniah leya

  3. comel tol anak kembar dia nie…

  4. bestnye dpt baby….. nk gaaaaaaaaaak!!!

  5. Ya Allah….. Comeynya mereka…!!!!!! Tahniah Leya… Semoga kekal & terus bahagia bersama…

  6. bestnya dpt anak kembar!! Tahniah Leeya….

  7. anak die dlm paper name kt pp atas tu ade merah2..saket ape tah

    • jahatnye ko ni ceh.. anak die sihat walafiat la

      • jht ape nye..ko ni suke salah taksif ape aku ckp..pdhl aku mn ade kutok ke ape..ko sndr yg suke aibkan org ade la..tgk aje post2 ko sume aibkan org je
        aku juz ckp kan ade merah2 cm bengkak kt pipi atas anak die tu..tu aku tanye kenape? ade sakit ke? itu je
        xde plak aku pk nk kutok..ape la lu..

  8. ada sorang anak dia aku merah2 sket kat pipi..aku tgk kat pic FB leya…tapi anak dia mmg comelllll…

    • ye merah tu la aku tanye kenape..tu pn mediamalaya ni kecoh plak..pdhl diri sndr yg teruk suke aibkan org x sedo…hahahaha

counter statistics