Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Anith OIAM dengan rambut barunya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Harith Iskander juara “Funniest Person In The World”

Kami ingin merakamkan jutaan tahniah buat pelawak, pengacara dan pelakon, Harith Iskander kerana telah menjadi ...

12 comments

  1. sombong?? hrmmm.. mgkn kalau terjumpa saya, terpotong jari dengan pisau pun takkan alihkan perhatian..

  2. sombong? nak kena cabul ni..he3

  3. bese la bdk2 br nk up mmg bese sombong pn..hahaha

  4. Sapa ni?
    Tapi chumel.
    Soke tengok dia.
    genit!

  5. Apa sombong2????nak kena korek kelentit kerrrrr

  6. kepada ngaling dan k2, mari kita sama² gangbang betina sombong ni, baru dia tahu apa itu dinamakan ' tusukun gerudi'

    hahahahhahaha

  7. x kenal… industry malaysia ni kecik je tp ramai gak artis2 yg aku x kenal…hmmm…

  8. artis kalau sombong….pulaukan aje …
    ingat bagus sangat ke diri tu….
    tanpa peminat tak adalah artis weiiii….

counter statistics