Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Artis bersama binatang peliharaannya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

05-honeymoon-saharul-deena-mediamalaya

Sekitar Honeymoon Saharul Ridzwan & Deena Emir di luar negara (13 Gambar)

Berikut antara gambar-gambar honeymoon Saharul Ridzwan dan Deena Emir di Singapura dan Indonesia. Gambar-gambar ini ...

11 comments

  1. aku suka kucing reza..comey

  2. Aku ada ayam tak kecoh pun…………..

  3. tp ko bkn artis…

  4. tp aku suke reza…hensem…kucing nadia mustafa comot bangat..

  5. nadia mustafa bela hamster la

  6. hahahaha….hamster ngan kuching tak dapat nak beza kekek!!

  7. kucing reza tu aku yg bg kat dia..mlutut mntk kat aku..hahahaha

  8. kucing zainal alam n zhana af mcm kucing aku.. yg itam nma laila, yg oren nma shukri.. hehe

  9. hamster ek..malunye aku.slalu aku tgk hamster kecik jer…hehe

  10. nadia mustafa bela tikus belanda/ guinea pig lah,hamster mmg kecik,ni besar mcm hamster ni guinea pig atau tikus belanda

counter statistics