Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Artis di Lot10 Rooftop Party

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

4 comments

  1. Macam pesta seks je. Aku teliur betol dengan si ella nih. Dara lagi ke?

  2. eh! Ella dan jojei pun ada? Hans pun ada gak! Depa berdua tu (hans dan ella),tak ndak ke bercouple blk? Masing2 pun dah senje,tunggu apa lagi?Hobi pun sama je,Clubbing memanjang.

  3. boyfriend Cina Nasha Aziz dah pun jadi saudara baru Ramadhan aritu.Senyap2 dan tak bising pun.Respect kat dia.Hans bila lak?? Bagi statement bukan main lagi, tapi, tak jugak.Itulah, lain kali jgn riuh sekampung.Patutlah kene reject aje.

  4. la.. nama lagi kafirun.. mana bleh caya… kata orang tetua, dengar n tengok bleh, caya jangan.. apapun, thank.. terbukak juga mata masyarakat tentang bagidul semua nie.. orang bujang jangan buat modal laks…

counter statistics