Tuesday , October 22 2019
Home / Gossip Panas / (Gambar) Awal Ashaari & Scha Yahya bercuti di Bali, Indonesia

(Gambar) Awal Ashaari & Scha Yahya bercuti di Bali, Indonesia

1st of all, sorriii lambat update. Busy la geng. Dalam diam-diam Awal Ashaari dan Scha telah pergi bercuti ke Bali, Indonesia. Tidak pasti sama ada dia pergi berdua ataupun berkumpulan. Tapi yang pastinya, Awal seorang yang polai kerana mengupload di fans page dalam Facebooknya. Lagi gambar sedap-sedap di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

8 comments

  1. mcm org da kawen je..g bali wt maksiat!! ceh..tula artis..org bese pn byk! wkakaka

  2. dpt kat awal setel la…..

  3. hmm klu pegi bulan madu lepas nikah sedap sket tinge mendengarnye….

  4. scha xmau truskan hbungan ngan fahrin coz leh b'poya-poya la…

  5. kompom dah main. kompom dah kongkek. takkan la si awal tu nk tgk saja bila scha dok terkangkang.. hahahah

  6. tak baek kutuk2…ska ti diorng la…kan da guna duit korang pwun…

counter statistics