Sunday , April 30 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Azharina yang malatops

Gambar Azharina yang malatops

azharina-1

Huii..nak tersembul keluor ape yang ade. Ok anak2, ini adalah senaman untuk korang di petang hari. Al-maklumlah, masing2 dah kengantukan iye? enjoy!!

Lagi banyak gambar seterusnye…

Kredit gambar dan berita Forum Cari.

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

Akim & Stacy dedah wajah anak di Instagram (6 Gambar)

Akim dan Stacy telah bersedia untuk berkongsi gambar terbaru anak mereka, Eshal yang telah dilahirkan ...

5 comments

  1. besarnye brg dia….suntik ke?

  2. Tudia..ISh..besaq sungguh..isap pun tak hbs2…IShh..geram betui aku tgk..memang mantop…

  3. Aku x suka pun dia ni…tp body dia sexy..ala2 kurus x berapa jadi sgt tuh!!!

  4. giler…xde maruah!!

counter statistics