Sunday , August 20 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Azharina yang malatops

Gambar Azharina yang malatops

azharina-1

Huii..nak tersembul keluor ape yang ade. Ok anak2, ini adalah senaman untuk korang di petang hari. Al-maklumlah, masing2 dah kengantukan iye? enjoy!!

Lagi banyak gambar seterusnye…

Kredit gambar dan berita Forum Cari.

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

5 comments

  1. besarnye brg dia….suntik ke?

  2. Tudia..ISh..besaq sungguh..isap pun tak hbs2…IShh..geram betui aku tgk..memang mantop…

  3. Aku x suka pun dia ni…tp body dia sexy..ala2 kurus x berapa jadi sgt tuh!!!

  4. giler…xde maruah!!

counter statistics