Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Azwan Haji Ali bertukar Jantina

(Gambar) Azwan Haji Ali bertukar Jantina

dsc02614

Saya semacam bosan membaca blog rasmi Azwan Hj. Ali yang penuh maki hamun serta penggunaan CAPS yang melampau. Siapa sangka penulis blog yang macam cakar ayam & kebudak-budakkan itu kini sudah melebihi 40 tahun usianya.

Gambar ini adalah dari filem terbarunya yang saya tidak ingin tahu & tidak akan menonton kerana adanya perwatakkan ala monyet dari Azwan sendiri.

ps: Ada orang kata, Azwan keluar dari sebuah bilik hotel terkemuka di ibu negara sambil memakai & membawa handbag perempuan. Eww!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

9 comments

  1. tak kawin2 lagi apa kes..mana yang rosak. Kalah bulu kening aku

  2. Aku baru bukak blog dia..
    Alamak.. Tak sanggup aku membacanya…

  3. apa yang tak sanggup nya taiko. aku maleh nak buka

  4. aduhai.. sakit jiwa aku baca, kot yer pun dia betul cakap.. bukan tak leh cakap baik2.. dah la cukur kening awak tu laki2..
    dah harini je aku last baca.. serius aku boikot…!!!!!! @!#$#%$^#

  5. dia ni boleh dikatergorikan katak bawah termpurung la..
    kalau nak dengar tu, fikirlah pakai otak..
    kalau nak belajar budi bahasa.. aku rasa kak dato siti kita tu lagi berbaik bahasa.. tau

  6. mmg pun azwan ada pakai handbag pompuan..
    brand LV..
    terperasan masa tgk persandingan ekin-mawi masa karpet merah..
    azwan pakai jubah n bwk handbag..
    mcm drag queen..
    pastu masa AJL yg baru nie pun dia bwk handbag tu..

  7. die nie gay kan? Gay pondan Sakan.

  8. rosak teruk dah mamat sorang ni

  9. aku musykil dlm blog dia ada lak orang bg komen sokong cara dia…
    ntah2 dia komen sendiri kot.. kekadang sebab terlalu memaki.. sampai aku pun x paham
    apa yg dia tulis dlm blog dia tu…igt dlm dunia nie ko lepas lah….

counter statistics