Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Gambar bakal suami Aein?

Gambar bakal suami Aein?

mainpix1h

Penulis difahamkan oleh sebuah forum milik Selangor2u bahawa lelaki yang bersama dengan Aein di dalam gambar ini merupakan bakal suaminya kelak. Lelaki ini seorang duda dan juga seorang ahli perniagaan.

adik-kikin

p/s: Adik Ekin yang lagi seorang tu siapa namanya ya? Lagi cantik dari akak-akaknya. Geram tengok.. Ngaum!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

neelofa-suri-hati-mr-mediamalaya

Scene Suri Hati Mr Pilot, Neelofa atas katil terselak tudung nampak … (2 Gambar)

Kecoh dalam forum gosip tersohor Malaysia apabila terdapat scene di dalam drama popular Suri Hati ...

21 comments

  1. alahai siti……geram aje aku tengok…..rasa macam nak ramas – ramas aje buahnya…
    sapa cakap siti nie tak cantik…..kalau dia tak kawin dengan tok k…dah lama aku tacle dia
    tak dapat realiti …dapat dalam mimpi pun jadi….malam tadi mimpikan dia
    alangkah nikmatnya dapat gigit puting siti…..barang dah makin mantap beb….
    sayang tak ada susu…kalau tidak gerenti kenyang aku dibuatnya…..

  2. x nsem pn..tp yg penting byk duit tu jela..hahaha

  3. Wah,
    Macam Bob Azrai sikit2.
    Pape pung selamat bahagian Aien.

  4. kalau begini, lelaki miskin macam saya dan yg lain² tak dapat khawin la alamatnya klu suma pompuan hanya pilih yg ada duit jak..

  5. lawa kan adik die yg bongsu tuh

    • lawaaa.. ko dapat ngorat die tak? perangai die cam akak2 die gak ke? cari yg banyak duit? ade skandal ngan kerabat raja tak?

      • hahahaha…tak utk semer soalan2 di atas. ape yg aku tau, adik beradik die semer ok. semer friendly. termasuk pasangan kembar tuh. parents dieorg pon baik. ni bukan pilih bulu tau. aku ckp berdasar kan experience aku. so hopefully dat would answer all your questions =)

        • Jangan mara ye tapi ini pendapat saya. mereka mungkin memang baik tapi pada luaran saja saya pun pernah berjumpa mereka ain pun sopan orangnya… tapi saya rasa ain tiada perasaan belas kasihan sebagai seorang wanita.. kenapa meruntuhkan rumahtangga orang. untuk pengetahuan, bf ain masih lagi status berkahwin dia belum lagi duda. seorang cina dan ada title datuk. datuk baik orangnya tetapi bodoh memilih perempuan pisau cukur macam tu..diberikan kemewahan tapi apa datuk dapat? haha paham2 sendiri la kan.. isteri datuk seorang yang polite humble tapi kesian kan hubungan yang ain sembunyikan bersama datuk selama 2 tahun telah menyeksa wanita itu, keluarga nya dan anak2 datuk yang masih kecil. 2 tahun dia menjalin hubungan dengan suami orang dan dia mestilah semestinya peka pada masa hadapan datuk harus memilih sama ada menceraikan isterinya atau meninggalkan dia. datuk tidak boleh memilih kedua duanya kerana berlainan agama. hurrmm mengapa perlunya meruntuhkan rumahtangga orang

          • cine ke laki tu? SERABAI JE..HAHAHA

          • salam seme.saya sbnrnya ingin brkongsi pngalaman.saya setuju ngn pe yg "I KNOW WHAT U DID".finally ade juga insan yg berani mnyuarakan pendapat spt anda.kerana saya sendri mempunyai pengalaman dgn ain.Saya akui ianya mmg pahit dan seksa utk ditelan.dan saya faham sgt perasan isteri datuk ni.seksaan nye.saya amat berbesar ati sekiranya saya diberi peluang utk membantu isteri datuk.Wanita spt ain dan adik beradiknya tidak layak di puja dan dibangga kerana mereka hanya merupakan role model yang x baik dari segi perangai.mereka cume pentingkan duit tp maruah dan harga diri ditolak ke tepi begitu juga dgn hukum agama.

  6. Betul tu Kamui Gakuto kesian ye ek pehal pulak org miskin cam Kamui Gakuto. xpe ramai lagi gadis2 kat luar tu nakkan Kamui Gakuto. DUIT BUKAN SEGALA-GALANYA.

  7. Artis memang ler citarasa dia tinggi sebab tinggi maintenance dia al maklum femes dan fofular. Poket mesti penuh duit.

  8. Beb… wang bkn segala galanye tp segala galanye plak memerlukan wang huhuhu… cam familir je, sure bese kua TV…almaklum le businessman katekan… ape pun klu dah jodoh, kaye ke miskin ke kawen gak akhirnye….
    Janji korang (kaum2 lelaki sekalian) ade pendapatan tetap dan gigih berusaha, bkn jenis yg harapkan rezeki turun dr langit dan jgn lupe tawakal…( jgn lupe solat etc dan sentiasa berdoa kepadaNya, amin).. insyaallah dpt le jodoh yg sesuai..

  9. yang pakai baju polo putih tuh vie shanti…bini eizlan yusof..

  10. ish..kopek2 beradik ekin ni mmg ranum…klu ku dpt abes la kau..
    mawi tu karang tackle adek dia plak

  11. korang rs, klu mawi x msuk & menang af dulu, nk ke si ekin ni kawen ngan dia? hidayah yg ekin dpt utk pakai tudung tu, wujud ke? nk ke dia tggal kat felda taib andak tu?

    • well.. klu dah jodoh..ikan di laut asam didarat lam periuk bertemu juge.. dok gtu? kena plak diorg tu satu negeri.. lagi le senang. X guna flashback, just aku wase klu mawi x msk AF, sure dia dah jadi Bilal dan insyaallh imam masjid la ni… sejuk je hati mendengarnye… jauh dr fitnah2 org atau gosip. ANyway dugaan Allah tetap ade utk hambaNya tp kot lain aaa…wallahualam

counter statistics