Thursday , March 30 2017
Home / Gossip Panas / Gambar bakal Suami Isteri, Norman & Memey

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Peminat tegur seluar ketat Neelofa di Sidang Media #AME2017

Pakaian Neelofa di sidang media Anugerah Meletop Era 2017 telah dikritik oleh peminat apabila gambar ...

13 comments

  1. lantak la si memey gedik ni..dh mmg xde maruah mcm tu laa…hahaha..nk nafikan ape lg..gatei!!

  2. kawen jela korang ni..bengong je xtau malu memey ni..blah laaa!!

  3. hmm member opis aku ade foward gambo diaorg ni..byk lagi siottt….
    apa pun nikah le cepat. ank2 tu jgn diabaikan… klu dpt ank ngan isteri baru sok2, be fair aaaa ngan ank2..

  4. belum kahwin tunjuk mesra bawa anak berkelah konon,tak payah nak tunjuk mesra…simpan pura-pura tu…muka 2 org nie benci aku.

  5. tue la.. blom kawin bole la talam 2 muke..
    pas kawin tgOkkk!!
    tp kn.. anak dier yg kecik tue muke cam xhappy je..
    xtAw la disebabkn masih kecik or da rase kesedihan mama dier mase dlm perut…
    apsal la memey nie muda2 nk ngan duda..
    kpale norman da la hampir2 botak..
    isk2.. xpaham aku!!
    lantak ko la..
    pas da borink ngan norman leh cerai cr laki laen plak kn..
    masih muda dan norman da tentu2 xleh cr lain.. coz hampir senja..
    wakakaka

  6. biar laa depa..what goes around comes around..budak tu muda lagi .exposure pun kureng…so rasa dengan norman hakim dia syok bercinta…tak payah tengok masa depan lagi dah..kesiann..
    setuju dengan pendapat orked..kita tunggu dan lihat..kahx99 tergolek dog

  7. biar laa depa..what goes around comes around..budak tu muda lagi .exposure pun kureng…so rasa dengan norman hakim dia syok bercinta…tak payah tengok masa depan lagi dah..kesiann..
    setuju dengan pendapat orked..kita tunggu dan lihat..kahx99 terguling guling

  8. mampus x lyan!!!!!

counter statistics