Sunday , December 4 2016
Home / Gossip Panas / Gambar bakal suami Sharifah Sofea?

Gambar bakal suami Sharifah Sofea?

3711419613_8ca99823f1_o

Katanya Sharifah Sofea bakal menamatkan zaman bujangnya dengan lelaki pilihan keluarga yang berketurunan Arab berdarah kacukan Melayu-Jordan berusia 30 tahun ini. Lelaki ini juga mewarisi kekayaan bapanya yang membuatkan keluarga Sofea memilihnya sebagai menantu, oleh kerana Sofea terpaksa berkahwin dengan lelaki pilihan keluarganya, dia hanya berharap majlis ini dilakukan se’simple mungkin dan menjemput tidak lebih dari 500 orang tetamu. Majlis perkahwinan mereka dijangka berlangsung pada bulan Oktober 2009 ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

16 comments

  1. gunung berapi berkembar hampir menampakkan puncak.. nasib baik diselaputi oleh kabus

  2. aku nk salah kan org lelaki yg tgk gambo je tu yg memulep prasam, xble gak…dia yg gateiii pakai baju camtu pesal.. aduhai artis2
    ni sorg sukeeeeeeeeeee pakai baju 'brand 'rogollah aku' 🙁
    sedey huhuhu..

  3. terok nye artis2 skg ni..xde maruah!! tu je!! mcm wt mender tu jd beso je..hahaha..bodoh!!

  4. seksi hape.. harharhar

  5. ape yang terbonjol tu…….???

  6. we want more picture…

  7. adoi..

    nie barulah anak PAMELA ANDERSON…

    sejuk mak dia ngndungkan dia..

    mane 2 nye..

    anak die ade TWIN Coolent system yang agak TERBAIk! wawawa

  8. sharifah sofea….mmg TERBAEK….

  9. kalu anak pun bgambor menyegih2 cam kerang busuk tetek pun tkeluar menyendeng2 jantan tu maknanya bukan pilihan keluarga saja…dia pun mamang suka!!!

  10. basar juga susu kau Sharipah Sopea………!! Tersembol lagi tu biji puting sana.

  11. tetek punya susu..sofea dapat nama…mampat seh…

  12. kasiannya kurang kain…ahaha

  13. rugi ada nama berketurunan baik2 tapi anak2 jd hampeh…setahu aku kerturunan syed2 atau sheikh2 atau sarifah2 ni keturunan yg disegani(dihormati dn dimuliakan)..tp memang x segan (malu) nampak nyer…..

  14. Kira bernasib baik la si lelaki tu sebab dia dapat kahwin dengan sofea ni, tengok tu sampai nampak puting susu dia mendada, untung la si lelaki kacukan arab-melayu ni kan….

counter statistics