Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Bienda bertudung tapi…

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

18 comments

  1. ni lah nama nya fesyen, bukan menutup aurat. cuba2 lah penuh kn ilmu tu dan pahami elok2, baca majalah al islam edisi julai mengenai bertudung tapi fesyen…tapi ok lh juga asal bukan yg berjambol

  2. klu nk tutup aurat mmg kena improve sbb pakaian dia tu mmg x sesuai tp at least xde lah cam kebanyakan artis yg pakai berkemban, singkat paras peha, tak cukup kain atau tak cukup benang…

  3. inilh yg di mksudkn; b'tudung tp…….. (pikey sndiri..). klu nk b'tudung tu, bkn nk tutup jambol/rambut je. leher, bentuk badan, kena tutup jugek. bkn janji tutup!! sengal…!!

  4. leher pun aurat ape?

  5. haha..ni lah contoh org bodoh..menutup aurat bukan saje kat kepala tp tidak menampak susuk tubuh..penuh2kanlah ilmu..memalukan!!

  6. toksah pki tdung la kaler pki pn ketat2..poyo je artis2 sume!!hipokrit!!

  7. pakai tudung sgt tapi kening cukur..alahai…artis malaysia…

  8. MENGARUT BTOL LAH ! tutup punya tutup tapi tetap nampak bentuk tubuh!cheh !!!

  9. BOOOOO bienda bodoh

  10. INGATLAH..YG KETAT ITU HARAM.. YANG JARANG ITU HARAM…
    org pompuan mmg sng masuk syurga..dan begitu juga sebaliknye..wallahualam….

    sebaik2nye xperlu la pkai yg mcmtu..artis2 yg bertudung skrg ni pon mcm dah terpesong sikit..kepala mmg pkai tdung..tp JARANG,nampak leher…aduhh~ ape nk jadi.. baju plak KETAT smpai org bleh tau la die pkai saiz per..hmmm~ beringat la kte sumer yer..especially gurl…

  11. artis biasa la,pakai tudung pun tak guna sebb nmpak susuk tubuh,tah pikiaq sendiri la…

  12. hurm sangat xkena.. seluar ketat tuuhhh..
    n..boleh di kata kan agak xsopan laa..
    gaya bertudung ngan fesyen cam nie…

  13. kira ok la tu.sekurang2nye baju dia panjang.tak la mcm kebanyakan remaja skrg.pakai baju ketat.tapi singkat.kdg2 smpai nampak perut atau lurah punggung.anyway..aku msh berpuas hati dgn fesyen bienda

  14. mak aih..legging tu..kalau megging ok gak la

  15. bertudung? nie tutup kepale!
    org bodoh je ckp nie tudung!
    telanjang tetap telanjang disisi Islam

  16. nampak montok lagi body dia ni..
    ni buan tutup aurat namanya

  17. nak bertudung SANGAT tapi semua lurah dendam nak tunjuk kat ore.baik ko pakai tudung saji jew kat kepala ko

  18. dulu masa bienda anggotai kumpulan nasyid Solehah tu elok je lg dia pakai tudung..ayu sgt2.. masa dia solo, jd mcm ni plak… donia ohh donia

counter statistics