Thursday , July 2 2020

Gambar: Cahaya Malaika di majlis aqiqah Mawi Ekin (5 gambar)

Buat pertama kalinye, gambar anak perempuan pasangan Mawi & Ekin ditunjuk kepada umum melalui majlis aqiqah yang disambut pada hari Ahad yang lepas. Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

18 comments

  1. dah ape ke pesen pulakkkkk tudung aka hijab si ekin nih????!!!…..senonoh la sket ekin uiiii…kan cantik jew berhijab mcm biasa..sorry to say,,,,udoh burok no gaye nyer…ate….uhhhh…ape ke hei nyer yew??…nilah kalau udoh nak lain dr yang lain…ye cantik ngape..ini udoh mcm….tettttttttttttttt,,,,~astagfirullahalazim….~….

    • betul tu.aku ingat aku sorang je yg perasan tudung dia tu buruk bebenor.nak berpesen sgt sampai jd tak lawa …

  2. dah mcm rupe firaun punye topi…bukankah ade hadith menyatakan tudung berbentuk dmerupakan bongol unta adalah haram.

  3. kih..kih..kih..bonggol unta.. unta jantan ke unta betina.. .. ni mesti dengar ustaz don ni.. cayalah..

  4. Tak jadi masallah tuk dia apa pun yg dia pakai sepatutnya kita bersukur dan mendoakan kpd cipemakai hanya Allah saja yg tau apa yg tersurat ddalamnya.

  5. rupa alien dalam citer predator je..

  6. mangsa fesyen yg tah pape, burok na rupe..btdung mcm bese ekin lg cantik…nway anak comel!!

  7. man sewel dtg kl

    cantik betul kulit muka ekin ne….

  8. umah blkg ikea

    lantokla dia nak pakai tudung jenis apa pon,bkn pakai duit mak bapak hangpa pon..podah!

  9. comel giler baby dorg nih.. aq tk phm npe ramai ckp bdk tu tk comel sbb bencikan parentnye.. alahai.. ksian baby comel tu.. tkpe2.. aq ikhlas… mmg dak kcik tu comel…

  10. berapa hari majlis aqiqah ni? sampai tiga pasang baju n tudung ekin pakai

  11. harap mawi dan ekin dan anaknya kena gigit zombi kat miami………….

  12. ekin memang pandai bergaya.cantik je..

counter statistics