Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Cico Harahap Peluk Gadis ketika Isteri Sarat Mengandung

(Gambar) Cico Harahap Peluk Gadis ketika Isteri Sarat Mengandung

cico-harahap-foya-foya1

Selepas kita mendengar sidang media yang di’buat Cico pada dua minggu yang lepas mengenai perkahwinan yang di’rahsiakannya. Kini gempar lagi apabila gambarnya berpelukan dengan seorang gadis berdepankan air arak ketika isterinya sedang sarat mengandung.

Apa yang membuktikan saya berani mengatakan gambar ini di’ambil ketika isterinya sarat mengandung ialah; Gambar ini di’ambil menggunakan kamera jenis Canon PowerShot A420. Ketika kejadian, gambar ini di’ambil sekitar 17 November 2008 hingga 5 Disember 2008. Bukan’kah itu masih lagi baru?

apa yang lebih menarik, kesemua gambar ini juga di’ambil sekitar 1.40 pagi hingga 2.02 pagi. Waktu dan situasi di’dalam gambar jelas menunjukkan dia berada di kelab malam. Di’manakah isterinya ketika itu? Adakah Cico menghantar isterinya ke’rumah mertuanya kemudian dia pergi berfoya-foya bersama rakan-rakannya?

cico-harahap-foya-foya2

cico-harahap-foya-foya3

cico-harahap-foya-foya4

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

14 comments

  1. mmmm buaya buaya. Air dalam gelas tu cantik betul warna dia. kuning2 gitu…Ciko anak manja mak….anak sorang. Mak dia tak terlarang dengan perangai anak.

  2. aku rasa aku knal bdk nie…
    dia nie bdk uitm nie…n now heboh masuk dewi remaja…
    i think she just frenz wif cico la…nama bdk nie dina…

  3. ngko ni merepek je meee…kan.mana tau dia bdk uitm.dia kawan aku la

    • ehhhhh…halo….ko tau sgt ker pasal dina nie…
      dia nie ex student uitm melaka…
      amik coz public admin….
      so….wut….

    • yg penting man & women ni x sesuai dijadikan pasangan hidup…………………. & menantu…wat malu mak bapak je……

  4. pompuan jenis ni pun si cico mau. bini siam dia tu sikit punya cantik,tu pun nak cari lain.kalau elok xpe la jugak.ni muka cam jerangkung ja aku tengok.kesiannya….

  5. baper umo chico ni. dah masuk 30+ kot. meee n petai kalau betul kawang mu. tanya2 siapa gadis misteri dari pahang nu.

  6. ahahahha….bodoh btol..dahla muka buruk…mcm berok…

  7. cam pondan jer….tu yg leh peluk sakan tuh…hehehehe

  8. lawa gigi, leh hisap malam2 ahahha

  9. mmg dasar x pernah puas kan? ntah apa2…x boleh salahkan cico sorang, yg betinanya pun sama..dah tau, lagi mau tadah jugak..bodoh!

  10. OMG! kot yer pun, cari la awek @ chicks yg lebih cun sikit…yg ni gigi pun berterabur…jauh panggang dari api lagi cantik bini ko dr pompuan murahan ni!!! YUCKS!

counter statistics