Wednesday , October 22 2014
Home / Gossip Panas / (Gambar) Datin Lydiawati akhirnya bercerai lagi

(Gambar) Datin Lydiawati akhirnya bercerai lagi

12

“Saya tidak tertekan kerana ia masalah kecil. Lagi pun saya pernah alami perkara sama sebelum ini,” kata pelakon Datin Salina Zaimon atau Lydiawati, 43, di luar Mahkamah Rendah Syariah Kuala Langat di sini, semalam.

Dia berharap masalah rumah tangga dengan suaminya iaitu seorang ahli perniagaan, Datuk Azhar Mohd Zar, 35, (plaintif) yang akan didengar di mahkamah boleh diselesaikan segera.

“Sebelum ini, kami mengikuti sesi kaunseling di pejabat agama berhubung masalah rumah tangga, tetapi suami memfailkan permohonan kebenaran untuk cerai,” katanya.

Ketika prosiding semalam, peguam syarie Zulkifli Yong yang mewakili Lydiawati (defendan) memberitahu pihaknya bersetuju dengan permohonan untuk meminta kebenaran bercerai mengikut Seksyen 47 Enakmen Keluarga Islam Selangor 2003 yang difailkan plaintif pada 19 Mac lalu.

21Lydiawati yang memakai baju kurung kuning menengking beberapa lelaki yang dipercayai rakan suaminya di luar mahkamah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

11 comments

  1. first………
    kcian plak..lawa2 p0n kne crai..x pe la..mybe jd0h x pnjg..arap keduanya id0p bhgie walaup0n x brsme..amin….

  2. tak berani cakap la…..pasal rumah tangga orang nie…yer… moga yang baik2 untuk anda berdua

  3. lydiawati ni pakai buang je..datuk nk rasa je tu..janda tua yg kesunyian mlm2..

  4. lepas ni cari anak ikan pulak nk puaskan nafsu sendiri…sape2 nk cuba janda tua mlm2 boleh kawin dgn lydiawati…

  5. xpayah kawin la dah tua2 mcmni…jaga anak2 lg bagus…tapi kalu x tahan sangat nk main ajak je sape2 lelaki muda yg berminat…jgn ambik boyfriend anak dah ler…kesian…

  6. mak ai ko rita nak suruh die main ngan budk lain lakk,biarla die kawin kalo ade jodoh.yg halal kan lebih baik dari yg haram..kalo ko pun tak kan nak megangkang kasi kat org lain jerr..

  7. jadi bini no. 2 ler tu kahwin senyap2 bila bercerai kecoh satu malaya

  8. Anda seorang suami dan tidak puas bersama isteri anda? Atau anda seorang isteri yang ingin memuaskan suami anda? Ketahui tips dan panduan yang patut anda tahu

  9. lydiawati tua2 pun mantap jugak..,,nak gak aku rase he he..

  10. memang patut pun…sekarang ni dengar cerita dok bercinta dgn laki org jugak…erm..

  11. Saya meminati Lydiawati dari dulu dan kini. Saya jauh lebih tua darri beliau. Saya selalu berangan kalau saya boleh memilikinya sebagai isteri. Tapi tak mungkin dia mahukan saya. Tak kisah lah kalu dia tak nak saya, tapi saya enjoy menggila bayang terhadapnya. Melihat drama lakonannya sebagai pelepas rindu. Aduhai….Lydiawati. I love you.

counter statistics