Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Datin Lydiawati tanpa touch-up

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Harith Iskander juara “Funniest Person In The World”

Kami ingin merakamkan jutaan tahniah buat pelawak, pengacara dan pelakon, Harith Iskander kerana telah menjadi ...

18 comments

  1. ada kaitan ka dorg ni?

  2. ni mak ngan anak kew??

  3. tu bukan mak dgn anak laa…
    tu penyanyi yg tak glemer..
    nama dia nas adilla..
    yg kunun2nya bakal suami dia tu kerabat raja mana ntah…
    kan kecoh kat melodi..

  4. geram btul tgk lydiawati ni..dah umur 43 makin seksi..buah dada besar dan lanjut..

  5. muka cantik walaupun dah tua..kalu jadi sugar mummy tau la aku kerjakn mlm2..nak je aku tido dgn dia

  6. antara nas adila dgn lydiawati..aku pilih lydiawati lg..kenapa?? sbb makin usia 40an makin kuat nafsu seksnya..lgpun lydiawati ni masih bergetah,sape2 dpt dia memang bertuah..

  7. lydiawati ni pakai buang je..janda yg gersang dan kesunyian mlm2..

  8. lydiawati ni pakai buang je..janda yg kesunyian mlm2..

  9. umur cam dah sama mak aku..klu jd mak aku alahai stim la hari2 tgk..nak je aku tido sebilik dgn dia…haha

  10. aku tgk lydiawati makin tua makin cantek lak…umur 43 tahun pun aku rasa nk ajak main lagi….tapi satu je la xbest barang dah lanjut..huhu..

  11. hye,sye nk berkeje ngan awk

  12. gile..mesti lydiawati jaga brg dia baek punyer….aku paling tak tahan tgk pic dia posing tepi kolam dulu….kalo dapt skang pun mau hinjut cukup2….apam manis nie….walaupun berumur tapi masih bergetah….

  13. klau sunyi call me 0134907643

  14. datin lydiawati makin cantik wlupn usia dah meningkat ke 40 tahun k'atas.. mac nampak mcm remaja.. buah dada pun makin besar.. kalau aku kawin sama dia tidak ku sisa2 kn hidup nya.. menawan btl datin lydiawati nie.. tak kluar2 bilik nie klu sama dia.. 😀

  15. pepek di mesti sedap

  16. stim sial kote tengok lidyawati ni buah dada tip top…

  17. sekadar melihat

  18. makin tua pun masig bgetah la………..
    saya suka sangat2

counter statistics