Monday , November 20 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Datuk Siti Nurhaliza di Majlis Pertunangan Noor Hawa

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

3 comments

  1. Gambar ni ok lagi tang tudung ler!….tp jap nampak kurus jap nampak gemok. Kalau pergi private party macam ni…siapa eh yang solek dia? sendiri atau panggil juru solek?

    Dato K dah gantuk tu…muka steam jer. Nak ajak bini balik takut. Admin…siapa siti noor hawa ni??

  2. AMY..i rase ct make up sendri..tu r kejap 64 slim kejap 64 berisi..cam chipsmore je..hehhehe

  3. hahaha jaat kau kuna…aku rasa memang dia mekap sendiri blusher merah nau…tak macam 'di' mekap kan. Tak pakai contact lense..bulu mata palsu tak pakai..kalau tidak lentik cecah dahi

counter statistics