Thursday , March 30 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Datuk Siti Nurhaliza di Majlis Pertunangan Noor Hawa

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Sekitar Majlis Doa Selamat & Baby Shower Shaheizy & Syatilla (30 Gambar)

Shaheizy Sam selaku pelakon dan penyanyi popular bersama isteri, Syatilla Melvin telah mengadakan majlis doa ...

3 comments

  1. Gambar ni ok lagi tang tudung ler!….tp jap nampak kurus jap nampak gemok. Kalau pergi private party macam ni…siapa eh yang solek dia? sendiri atau panggil juru solek?

    Dato K dah gantuk tu…muka steam jer. Nak ajak bini balik takut. Admin…siapa siti noor hawa ni??

  2. AMY..i rase ct make up sendri..tu r kejap 64 slim kejap 64 berisi..cam chipsmore je..hehhehe

  3. hahaha jaat kau kuna…aku rasa memang dia mekap sendiri blusher merah nau…tak macam 'di' mekap kan. Tak pakai contact lense..bulu mata palsu tak pakai..kalau tidak lentik cecah dahi

counter statistics