Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Datuk Siti Nurhaliza layan Facebook

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Harith Iskander juara “Funniest Person In The World”

Kami ingin merakamkan jutaan tahniah buat pelawak, pengacara dan pelakon, Harith Iskander kerana telah menjadi ...

12 comments

  1. 1st yeahuuuuuu

  2. hahaha..mcm prak je tnjk2…x penah main fb gamak nyer..kuikui

  3. dekat kemain..rosak mata tuh nnt datok oiii

  4. eeeiiii…..meluatnya!

  5. klu siti xpandai berfesbuk pun atau x pandai main komputer pon dia dah kaye… masing2 ade kelebihan.

  6. hakhakhak…..klaka aku nengoknyer ha..

  7. lohhh mcm tak penah nengok fesbuk jer.. takat tunjuk2 mcm tu nenet joyah pon tawwwww….

  8. bia la siti tu.suka je ada org tak puas ati ngan dia.da diminta begamba macam tu dia buat laa.gpon ramai je nk tgok.takda org nk kata dia perak ke jakon ke

  9. pelikla ramai yang backing. macam dapat komisyen. tahpape tah..

  10. bagus gmbar datuk tu..ceria2 je..taukey simplysiti. cuba lihat web ni pula

  11. bagus sangatlah trampilan siti tu…bersahaja dan ceria. nice face

counter statistics