Tuesday , September 2 2014
Home / Gossip Panas / Gambar Datuk Siti Nurhaliza nampak apa tu?

Gambar Datuk Siti Nurhaliza nampak apa tu?

Uols nampak tak ape yang kami nampak?

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

38 comments

  1. whoa!
    bagus2.. perubahan ketara..
    bwahahahaha

  2. whoa!
    bagus2.. perubahan yang ketara.
    bwahahahaha..

  3. kecoh la lu..bukan mende pn..

  4. x nampak apa2 pun…:)

  5. singlet a.k.a inner, tali baju biru and lipatan ketiak…wakaka

  6. nmpk bra die la..ceh..tula rope nye siti pas kawen terus perangai tahpepe..laki x ajo mcm tu la jd nye..duit da byk..ceh..blah la..

  7. itu pon nak kecoh.apadaaaaa….

  8. apa daaaa….normal la tu org biase pun lg teruk pd tu pe…artis lain pn ade nape x letak kat sini gak..suke cr kesalahan org sedangkan kesalahan sendiri x nampak…

  9. bra dia ke?aku x nampak la, rs singlet je…boleh tahan datuk siti ni ye?

  10. tali singlet dia ke?so what?bkn kslhan bsr pon…..isssh bnda cam tu pon leh jd isu….tah pape tah…

  11. Eh mana pegi tahi lalat kat bawah mulut tuhh…

  12. Tali baju dalam warna biru laut

  13. tu pun nak kecoh2……artis yang nampak lurah dendam lagi la teruk….nak jatuh maruah ct je.

  14. mata juling…

  15. cehss,,..ingatkan nmpk puting ke pe

  16. Ehhh..mestile kecoh..kan CT terkenal ngan sikap sopan santunnyer lam berpakaian…ni sejak2 kawen nih, nmpk jer apa2….ari tu nmpk lurah ckit yg cuba ditutup ngan choker labuh…(time blom pakai tudung) ni bila dah pakai selendang, makin nmpk lak segala macam lapis baju…ish ish ishhhh….

  17. poyo la….hipokrit!!

  18. ini la yg dikatakan..
    "pakai baju (tutup aurat) tp telanjang…

    manusia akhir zaman

  19. bior jew la….dh nama artis….yg kt sni ni duk kutuk2…dpt ape?

  20. wow ape tu,mcm2 pkaiaan org skrg,mkin ari mkin nipis kainnya

  21. haha…x pe, nampak sket ja pon.
    Ada inner lagi kat dalam…kui3.
    Tp ternyata la, kain dia jarang…ee dosa, haha!

  22. aku heran nape ramai org mrh ble de org 'kutuk' ct ni?..ktorg bkn bkn kutuk la,ktorg nasihat..hehehe..

    g pn ktorg prihatin dgn ct ni..cian pn de..nk pakai mcm artis2 len pakai tp xleh sbb nnt temakan dri..hahaha..

  23. biruuuuuuuuuuu….^_^

  24. yg paling aku nampak mk dia x la licin sgt2…ada gak si … kat mk dia tu…2 ke yg org duk kt cantik bebenor…ramai lg org kat luar mk cantik kalo pandai jg mk x pyh pakai meak up pun kulit cantik…

  25. ALAAA….OK R TU.MANE ADE APE PUN!!!!NMPK CKIT JE EN…….

counter statistics