Monday , September 26 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Diana Danielle yang menimbulkan kontroversi

Gambar Diana Danielle yang menimbulkan kontroversi

dianadaniellebreastfeed

Apalah nasib Diana Danielle, sudahlah tidak muat naik gambar anak dan dia dicaci. Baru-baru ini, Diana telah memuat naik gambar yang dia kategorikan sebagai berat sudah mula bertambah. Namun pada gambar tersebut nampak agak pelik apabila seperti bonjolan di bawah kanan gambar seakan buah dadanya. Sekali lagi, Diana dilontar pelbagai tohmahan oleh pengikutnya di Insta kerana memuat naik gambar di atas. Apa pendapat anda pula?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

8 comments

  1. duk nyusu baby tu nmpk skit kpl baby…

  2. X elok la upload pic tu diana..nampak sebahagian payudara awak..Boleh mendatangkan nafsu syahwat lelaki..lg pun itu kn aurat perempuan..

  3. yg nak menyusu anak pun nk uplod gambar watpe…aduyaiii..

  4. Bengkak tuu..

  5. Byk seh susu dia smpi tenaik teteknye…..mest memancot2 susunye tu

  6. Bodo..bangge sgt ke nyusu mcm ko sorg ade anak..parit kamil pn bodo x pndi didik bini..puiii

  7. Kalau tengok gambar aurat tidak haram selagi tidak menaikkan nafsu syahwat. Haram hanya apabila kita melihat aurat bukan muhrim kita secara live.

  8. Apalah sangat.

counter statistics