Monday , March 27 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Diddy AF4 bersama anak

Gambar Diddy AF4 bersama anak

Comey betoi anak Diddy AF4 ni. Anaknya diberi nama Nadra Aryssa Jauza dilahirkan pada 3 Januari 2011 yang lepas. Lagi gambar Diddy AF4 bersama anaknya after the jump. Cedey gambar isteri tak ade, katenye die tak suke nak tayang isteri die dalam photoshoot atas sebab privasi. Apo-apo ajo-lah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Nora Danish & Nedim Nazri akan bernikah 30 Mac 2017 (7 Gambar)

Pastinya ini berita gembira yang ditunggu-tunggu oleh para haters mereka apabila pasangan ini mengumumkan akan ...

5 comments

  1. Subhanallah cantik mata bby tu. Tengok la anak mata dia. Tak perlu beli contact lens fancy. And she's cute.

    • she is so adorable…im jealous of her beautiful eyes..:D to be honest this is the 1st time i admitted malay kids which really cute and really admired her..not hypocrite

  2. smoga aku pn dpt bby comel n sihat mcm ni..

  3. ~comelnya!!!~

    mata dia cantik….

    tembam plak tuh

    (^.^)

    http://www.izzlatif.blogspot.com

  4. ni mesti wife diddy lawa ni.. comelnya baby dia….

counter statistics