Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Ekin di Perhimpunan Agung Umno ke-59

(Gambar) Ekin di Perhimpunan Agung Umno ke-59

ekin2

Kehadiran selebriti, Nora’asikin Rahmat, 29, atau lebih dikenali sebagai Ekin di gerai jualan sempena Perhimpunan Agung Umno ke-59 di sini, semalam, mengundang perhatian bukan saja perwakilan, malah pengunjung serta peniaga. Ekin datang bersama kembarnya, Nora’ain atau Aien, mengakui tidak menyangka keadaan sedemikian kerana tujuannya ke situ hanya mahu melihat gerai jualan di kawasan terbabit.

Dia menjadi bahan usikan kerana masih ramai menganggapnya pengantin baru.

“Keadaan ini menyebabkan saya malu dan tersipu-sipu kerana tidak tahan dengan usikan mereka.

ekin

Ekin berkesempatan mempromosikan tudung koleksi Ariani, terutama Tiara Umno yang direka khas sempena perhimpunan itu.

Menurut Penolong Pengarah Urusan syarikat mengeluarkan tudung itu, Norhana Sharkhan, pihaknya menyediakan 200 tudung rekaan khas itu untuk menambat hati perwakilan Wanita dan Puteri selain tetamu kenamaan.

Katanya, tudung itu direka pakar menggunakan batu berkualiti, swarovski yang ditata hias menjadi lambang Umno.

“Kami datangkan dalam dua warna menarik iaitu merah melambangkan Wanita Umno, manakala merah jambu untuk Puteri dengan harga antara RM129 hingga RM149 sehelai bergantung kepada saiz.

“Saya percaya tudung Tiara Umno bakal menarik perhatian perwakilan dan tetamu dijadikan cenderamata,” katanya yang mensasarkan jualan lebih RM50,000 sehari.

Selain Tiara Umno, Ariani menawarkan tudung pelbagai jenis, termasuk selendang dan tudung diperagakan Ekin pelbagai peringkat masyarakat daripada harga serendah RM69 sehingga RM250.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

19 comments

  1. Memang boleh kaya la sapa yang dapat bisnes kat Perhimpunan UMNO tu…

  2. Hari ni dalam Berita Harian Mawi kena tegur dengan wartawan ye?? Tu la..asyik nak berkepit je….elok2 disukai…ramai yang dah mula bosan

    • padan le muka mawi…kang xde job lagi die 2..last2 ekin kena jual…lagi besor income mawi….

      • laku ke ekin 2…kalu laku ok la…takut org geli dah dgn ekin..maklum le…byk sgt dah tang tuuuuuuuuuuu..barapa byak lelaki yg bersama die kita x tau…hnya mawi yg tau suma 2 kan

  3. Itulah untungnya menjadi isteri Mawi…..senang nak buat promosi tudung,,,,

  4. yummy…lawanya handbag dia…

  5. allaaa kalau dia nak berkepit pun apa salahnya dah halal…yg tak ada apa2 lagi tuh siap peluk..tak dikomersialkan plak….hmm tuh aaa jadi manusia kalau ada sifat dengki..tak baik tau cam tuh…..

    • betul..betull..betul. aku ni bkn peminat derong pun tp biorla diorg dh kahwin. nk kemana berdua pun tak takde larangan dlm agama malah lebih baik lg utk elak fitnah org.
      klu blum kawin tp sibuk juga nk berkepit cam norman-memey tu..ha e2 barula masalah besaq.. yg patut kita bendung

  6. haha..ramai gak aku tgk artis yg datang perhimpunan agong umno..ella ada,joyah, mr.os, jalil hamid, shamsul yusof pun ada?apa kehalnya ntah..fazley yaakob, paling best jaapar on pun ada..besar gedabak orangnya..

    • fazley yaakob tu memang kena ada kat perhimpunan agong tu pasal dia dan bapak dia orang kuat PWTC dan PUTRADE…so tugas dia nak kena pastikan perjalanan dan keadaan dewan ok la..artis2 lain tu datang pasal nak tolong raih undi je..di samping tu dapatla pomot2 diri tu sket di klgn VIP2 ni…mana tau ada projek besar ke..

  7. ekin cari publisiti murahan…yang ambik gambor ngan dia tu semua peniaga2 jer….mana ada org umno….

  8. Bosan rr.. tapi kalo perasan, Ekin macam nak show-off beg LV dia jer…

  9. ekin mcm perasan kot,konon2 diapun ala2 ct..dpt pkai beg lv..artis nie dah msk sgt dah

  10. pasangan berkempit ekin dan mawi cam dulu2 pasangan berkempit nurul dan ajai akhirnya bercerai 2la pasal melampau riak nak tunjuk2 kat org luar bahwa pasangan bahagia konon piiirraaaahhhhh!

  11. suke style dia, suka cara dia bgaya..d rest tu antara dia dgn tuhan la

  12. eeeeee…meluhat nyer haku ngan nenek kebayan nih…x abeh2 nk sho off henbeg LV tuh…ORI KE NENEK?? wahaaaahaaa…

  13. bkn nk doa2 tp tgk arr sok2 cere2 arr….mmg tuh keje tuhan tp biase arr artissssssssss……pelik arr haku…..belakon 1 drama ..glamer nyer melebeh SIPUT SARAWAK……kuang3…bkk kdai muslimah kunun..piiiiiiiiiiiirahhhhhhhhhhhhh…..muslimah la sgt…..wak lu……kolo ko x nikah ngn mawi…..masih menunjuk tetek lg arr tuh,,,,nasik lomak pun 30sen….wahahaaaa…..DH ARR TUA DR MAWI 3 TAHUN….MAWI TUH LEH PGGL NENENK KEBAYAN NIH KAKAK TAW…kuang3…….xseswaiiiiiiiiiiiii…….eeeeeeeeeeee meluat tol haku ngan nenek kebayan nih….benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…sbb dia ni poyo

  14. kalau setakat nk post dgn handbeg 2 bek xyh…………..dah taw jdi duta tudung…post la sambil pgg tudung…………….wwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaakahhhhhhhhhh..btui2 poyo….

counter statistics