Wednesday , September 28 2016
Home / Isu Semasa / Gambar facelift baru Perodua Myvi 2011

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

9 comments

  1. uiks?blh tahan..bntuk mcm suzuki alto kan?

  2. smart tu..aku tak tau plak mivi ada kuar keta baru lagi.. mmg geek la aku ni.. haha.. nak cari kt tenet la, ltak gambar mivi baru ni.. hehe..

  3. alto mate bulat

    ala2 cutting honda jazz..

    tapi mmg smart….

    kemunculanye ditgu2….

  4. mcm hyundai accent..tp smart..harap body blkg pun mntp..

  5. tip top mcm kereta import.thniah proton

  6. Sayang sangat perodua ngan bontot mywi yang mengelembung tu… Depan dah ok tapi belakang masih macam lama.. Buatla macam passo baru ngam.

  7. ..sapa nak beli..murah je..42,800 boleh dapat sebiji..cepat..

    bulan bulan 475..lebih kurang

  8. smart giler mywi baru ni……ni rasa nk tukar mywi lama kpd mywi baru ni hehe…:)

counter statistics