Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Fasha memegang rokok

(Gambar) Fasha memegang rokok

fashasendatbi5

Walaupun jarang berada di arena lakonan buat masa ini, Fasha Sandha juga dahulu memang terkenal bak oleh gossip-gossip panas. Namun ada juga pihak yang menyangkal dan ada juga yang bersungguh-sungguh membuktikannya. Namun gambar ini boleh membuat sedikit sebanyak bukti bahawa Fasha seorang yang sosial suatu ketika dahulu. Gambar ini sudah berlalu, tapi adakah Fasha Sandha masih berpegang kepada sikapnya yang dahulu? Wallahualam..

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

12 comments

  1. well, dia ni memang seorang artis yang sangat sosial. tak kira waktu dulu hingga la sekarang ni. jarang kerana berada di arena lakonan kerana sikap sebenarnya diketahui oleh kebanyakkan produser.

    kalo aku jadi produser pun, memang takkan ambil pelakon yang tak reti jaga displin walaupun sehebat mana bakatnya.

    😆

  2. fasha minum fasha isap rokok mmg dah ramai yg tahu…cuma xde sapa je nak amik gambar..sama je ngan adik siti si saerah tuh..diorank kan kawan baik..btw ramai je artis2 kite xkire laki or wanita yg minum & merokok..amik dadah je aku xtau…amik pil2 tuh aku xberani ckp sebab xpenah tgk depan mata..but dua benda kat atas tuh mmg dah penah nmpk..

    peace

  3. ni memang teruk ni sampai buat benda haram.tak takut ke Tuhan ambik nyawa time buat benda tak elok?nauzubillah

  4. elehhh korang tak paya lah nak kutuk dia…itu dia punya pasal lah bukan menyusahkan korang pun…bukan dia minta korang belikan dia rokok pun.. apalah terpulang dengan dia lah… nak jadi apa… yg penting tak kacau korang…

    • jgn ckap bodoh la beb…mmg dia x kaco org,tp dia telah mencemarkan imej org melayu yg beragama islam..mengaku Islam, tapi x bt ape yg di sruh tggal ape yg di tegah..

  5. well..,kalu dh namenye fasha mmg xmustahil pun.dulu ke skrg ke…samenye…yg pasti aku ttp benci dia.sbb die ahli neraka jahanam!!!!
    know y????coz die bodoh.dh tau rambut tu aurat tp still bukak jgk.hope sgt ko mati cpt!!!!mak bapak die pun same lah!!!hahaha……….

  6. sapa la fasha di dunia ni…?? sesungguhnya dia sangat kecil dan x pdai bawa diri..hahaha!!

  7. elok korang jaga pantat korang masing2 jelah ye…
    buat malu je ngutuk orang mcm lah kita baik sangat..
    yang lelaki tak penah melancap sila angkat tangan…
    ahli neraka la apa la… ptuihhh….

  8. HAI GEDIK SANTAI… ORG SEBERANG JAYA NI… AMBOI3….. ORG KAMPUNG NI… POLOK2.. MANIZ2….YAM2….

  9. Dengar citer dia nie dah pindah ke umah BF dia…sape?? lU PIKIR LA SENDIRI…

  10. alah da berlalu da pun wat apa nak kecoh2 kan lagi kan biar lah empunya badan yang tahu hehehehehehe

  11. sebagai manusia insan yg lemah
    sentiasa melakukan kesilapan kecil atau besar hanya diri dan ALLAH yg th

counter statistics