BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Monday , May 30 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Fasha Sandha mengandung 3 bulan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Izreen-Azminda-Makan-Hati-MEDIAMALAYA

Tiada teman lelaki, Izreen Azminda lebih rela dari makan hati (4 Gambar)

Agak mengejutkan kenyataan yang diberikan pelakon, Izreen Azminda baru-baru ini apabila dia lebih selesa tidak ...

7 comments

  1. nak juga p jepun..kot2 dia nak tau juga d mana ND ngan jejai jalan2 ari tu kat jepun..muka tak sesat diri.Perampas..

  2. apa plak nak disalahkan fasha sorang tu je….si jantan JEJAI tu yang hipokrit….ckp kat ND lain, ckp kat fasha lain…mcm LALANG!!!! dah nama jantan tau nak melaga pompuan gitulaaahhh, smp muka depan Harian Metro lagi,ingat aku….sudahnya…dgn fasha jugak dia buat bini

  3. aaarrrrggghhhhh mengantuknya…..

  4. TAK TAU APA2 JGN KOMEN LA WAT TAMBAH DOSA JER……DIORANG DAH KAHWIN N HALAL DAH SKARANG DOAKAN YG TERBAIK SUDAH.

  5. Btol2..stp ape yg blku ada hikmahnya,doakan kebahagian bg pihak fasha sklurga smga mereka bhgia dn kekal hgga ke surga.amin..

counter statistics