Tuesday , August 21 2018
Home / Gossip Panas / Gambar Fezrul Khan dengan kekasih baru?

Gambar Fezrul Khan dengan kekasih baru?

Fezrul Khan bagi yang mengenali dia, dia ni pernah berlakon di dalam drama Jelatang arahan Adam Hamid. Pada tahun 2007, kecoh sekejap mengenai gambar dia bersama orang kata “skandalnya”. Kemudian pada awal tahun ini, dikatakan dia menghidap penyakit yang dikatakan akibat buatan orang  di dalam rancangan Terjah. Kali ini penulis nak tunjuk sedikit, gambar dia bersama teman wanitanya. Lagi gambar dibawah der.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

6 comments

  1. mana x sakit klu pe'el lepas bebas cmni?? asal sakit, kata kene buatan org. cuba fikey, Allah uji spaya b'ubah…

  2. fezrul ni klu berlakon mmg besh..tp awek die x de la cun sgt pun..wakaka..juliana evans gak cun gilo…

  3. agak2 org yg antar komen kat sini, yg mengata org bagai, tak kena balasan Tuhan ker? knp mesti org yg berperangan mcm fezrul ni aje kena ujian? (sob, sob, sob… cian nyer…)

  4. takpe, ujian tu seme2 dtg dr Allah untuk menguji ketabahan iman umatNya… so semoga tabah dan amik le iktibar….

  5. ihhhhhh…… jueles sngat nih tengok dia dgn awekny

  6. sye fans sangat nia dgan fezruLLLLLLL

counter statistics