Saturday , November 18 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Fotografi Perkahwinan Tini Hot FM

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

4 comments

  1. nape tak cantik pun gambar tini ni…colour baju ni pun tak sesuai ngan dia orang ni.. sape yg shoot ni… tak cantik nye

  2. apa nak heran..

    dah dunia diorang camtu..

    bukannya 'susah' nak cari tempat camtu kat malaysia ni..

    papepun ' lu pikir lah sendiri' ..

  3. biar ler die nk wat mcm zaman dulu2…

  4. Enter text right here! o.k r… macam mak2 kita kawin dulu.. cute..

counter statistics