Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Fotografi Perkahwinan Tini Hot FM

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

4 comments

  1. nape tak cantik pun gambar tini ni…colour baju ni pun tak sesuai ngan dia orang ni.. sape yg shoot ni… tak cantik nye

  2. apa nak heran..

    dah dunia diorang camtu..

    bukannya 'susah' nak cari tempat camtu kat malaysia ni..

    papepun ' lu pikir lah sendiri' ..

  3. biar ler die nk wat mcm zaman dulu2…

  4. Enter text right here! o.k r… macam mak2 kita kawin dulu.. cute..

counter statistics