Wednesday , March 29 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Fotografi Perkahwinan Tini Hot FM

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Isteri pelakon Shukri Yahya dijangkiti penyakit kencing tikus

Isteri kepada pelakon Shukri Yahaya telah dimasukkan ke hospital swasta dan telah ditahan apabila disahkan ...

4 comments

  1. nape tak cantik pun gambar tini ni…colour baju ni pun tak sesuai ngan dia orang ni.. sape yg shoot ni… tak cantik nye

  2. apa nak heran..

    dah dunia diorang camtu..

    bukannya 'susah' nak cari tempat camtu kat malaysia ni..

    papepun ' lu pikir lah sendiri' ..

  3. biar ler die nk wat mcm zaman dulu2…

  4. Enter text right here! o.k r… macam mak2 kita kawin dulu.. cute..

counter statistics