Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Hafiz Hamidon dirumahnya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

14 comments

  1. alamak. mmg btl dia dah operate dada dia. aku ingat dia mmg
    sengaja pakai bj pompuan. bertaubatlah nyah…. takut tak sempat….

  2. Simple and nice

  3. hmmm leh tahan… ke ade consult ngan Eric Deco? klu idea sendri mmg dia ni ade taste. so good luck for your future wife hehehe

  4. peminat perabot jati kah dia nyi.
    nicelah umah org bujang!

  5. canteknyer umah….
    ringkas n elegan,..
    ..wah,…nti tlong ajarkan cmne nak renovate umah cmtu ley,..??,
    simple cgt,..tp cntek walaweh,….

  6. Betul tu ceh kalau ada duit
    semua boleh jadi kan
    Kalau ada rumah x mampu nak beli
    perabut mahal2
    sure xbest gak

  7. hai………ade sapa-sapa nk kenal x ngan kita????????????

  8. askum…….bley kenal x?????tlg jawab…..utk pengetahuan kite adalah budak baru kat sini……….

  9. salamm
    emm pndai kemas umahh
    btuah future wifenye..

  10. salam….
    hai…

  11. salam…simple jew rumh abg hafis ni…kemas gak ah….

counter statistics